دیوید بکهام سفیر برند جدید مزراتی


گمان نمی‌کنیم که دیوید بکهام را نشناسید اما برای آن‌هایی که آشنا نیستند باید گفت بکهام فوتبالیست اسبق متولد لندن است. البته آمریکایی‌ها شاید با او زیاد آشنا نباشند چراکه فوتبال رشته‌ای محبوب در اروپا و آسیا بوده و شاید از این نظر در آمریکا جزو رشته‌های اول نباشد. بکهام 45 ساله بیشتر به خاطر … The post دیوید بکهام سفیر برند جدید مزراتی appeared...

گمان نمی‌کنیم که دیوید بکهام را نشناسید اما برای آن‌هایی که آشنا نیستند باید گفت بکهام فوتبالیست اسبق متولد لندن است. البته آمریکایی‌ها شاید با او زیاد آشنا نباشند چراکه فوتبال رشته‌ای محبوب در اروپا و آسیا بوده و شاید از این نظر در آمریکا جزو رشته‌های اول نباشد.

دیوید بکهام سفیر برند جدید مزراتی

بکهام ۴۵ ساله بیشتر به خاطر حضور خود در منچستریونایتد و رئال مادرید که جزو مشهورترین تیم‌های فوتبال دنیا هستند شناخته می‌شود. او قبل از تصمیم به بازنشستگی در سال ۲۰۱۳ در تیم پاری سن ژرمن فرانسه حضور داشت و طی ۲۰ سال حضور در چمن سبز توانست ۱۹ عنوان مهم قهرمانی را به دست آورد. بکهام جدیداً به عنوان سفیر برند مزراتی معرفی شده است.

دیوید بکهام سفیر برند جدید مزراتی

بکهام به خاطر علاقه‌اش به خودروها شناخته نمی‌شود اما قبلاً لیست برخی از خودروهای او منتشر شده و خب خودروهای فوق‌العاده‌ای هم بوده‌اند. ویکتوریا همسر بکهام حتی در طراحی رنجروور اووک هم نقش داشته هرچند این نقش خیلی پررنگ نبوده است. با این وجود مزراتی، بکهام را همکاری عالی برای شرکت می‌داند، همکاری که مرزها را شکسته و این برند را در قرن ۲۱ پیشتاز حمل‌ونقل لوکس می‌کند.

دیوید بکهام سفیر برند جدید مزراتی

اولین ثمره این همکاری در مودنا ویدئویی است که خواهید دید. در این ویدئو شاهد دونات زدن بکهام با مزراتی لوانته تروفئو خواهید بود.

بکهام می‌گوید:

شروع همکاری با مزراتی برای من لحظه هیجان‌انگیزی است. مزراتی برند نمادین ایتالیایی است که من آن را به خاطر طراحی و خلاقیت عالی ستایش می‌کنم. من به دنبال همکاری نزدیک با این برند در چنین برهه مهمی از تاریخ شرکت هستم.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...