سال گذشته سه میلیارد ریال صرف توسعه ورزش مهریز شد


سال گذشته سه میلیارد ریال صرف توسعه  ورزش مهریز شد

یزد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: سال 1399 از ردیف های مختلف بودجه استان یزد سه میلیارد ریال صرف توسعه ، تجهیز مکان‌ها و فعالیت هیات‌های زیرپوشش این شهرستان در حوزه شهری و روستاهای بخش مرکزی شد.

علیرضا محمدی خرم‌ دشتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک به فعالیت هیات‌های ورزشی، امور فرهنگی و خرید برخی تجهیزات مورد نیاز برای فضاهای ورزشی مهمترین اقدامات است.

وی ادامه داد: سال گذشته علاوه بر فعالیت های عمرانی و تجهیز مکان‌های ورزشی با همکاری برخی نهادها و تشکل‌ها و همراهی هیات‌ها و مسوولان با وجود شیوع کرونا با رعایت نکات بهداشتی امور فرهنگی برگزار شد.

این مسوول به اهمیت گسترش ورزش در مناطق محروم و روستاها اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت پنح خانه ورزش جدید راه اندازی شد و هم‌اکنون در مجموع ۱۵ خانه با امکانات مورد نیاز در خدمت مردم و جوانان منطقه قرار دارد.

محمدی خرم دشتی به اهمیت رسیدگی به مشکلات جوانان منطقه اشاره کرد و گفت: پارسال بر حسب ضرورت با رعایت نکات بهداشتی جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور اعضا و بررسی مطالبات جامعه هدف برگزار شد.

وی به اهمیت مشارکت خیران در کنار جذب بودجه‌های استانی و ملی از سوی دولت خبر داد و بیان کرد: این اداره برای تکمیل و تجهیز فضاهای ورزشی در شهر و روستاها آماده همکاری با افراد علاقه‌مند و خیران نیکوکار است .

هم‌اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار مهریز زیرپوشش بیمه ورزشی هستند که از این تعداد حدود یک‌هزار نفر آنها را بانوان تشکیل می‌دهد که در ۳۰ هیات فعالیت دارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر