به خاطرترس از لو رفتن رابطه هایی که داشتم خواستگارام را رد می کنم


به خاطرترس از لو رفتن رابطه هایی که داشتم خواستگارام را رد می کنم,رد کردن خواستگار به دلیل روابط قبلی




به خاطرترس از لو رفتن رابطه هایی که داشتم خواستگارام را رد می کنم

به خاطرترس از لو رفتن رابطه هایی که داشتم خواستگارام را رد می کنم

دختری ۲۰ ساله هستم. چند ماه پیش با پسری آشنا شدم. متاسفانه‌در روزهای اول آشنایی به درخواست این پسر، اشتباه بزرگی کردم. بعدا متوجه شدم که این پسر، بدکاره است و اصلا به درد ازدواج نمی‌خورد. الان و بعد از یک سال از آن اتفاق، به خاطر ترس از این‌که کسی از آن ماجرا مطلع نشود و لو نروم، همه خواستگارهایم را رد می‌کنم. حالم بد است، پشیمانم اما نمی‌دانم باید چه کار کنم؟

مخاطب عزیز، متوجه شدم تحت تاثیر ظاهر و احتمالا وعده و وعیدهای یک پسر که شناختی از او نداشتید، تن به رابطه‌ای دادید که الان به شدت شما را نگران و مضطرب کرده است. به شما حق می‌دهم و این میزان ترس و نگرانی قابل درک است. البته با توجه به سن کم شما، دو نکته امیدوار کننده برای حل مشکل‌تان وجود دارد که به آن اشاره می‌کنم و سپس چند توصیه به شما دارم.

2 نکته امیدوار کننده برای حل مشکل‌تان

اول این‌که خیلی زود متوجه ناسالم بودن آن پسر شدید و احتمالا رابطه را قطع کرده‌اید و از ازدواج با ایشان منصرف شدید. دوم این‌که برای حل مشکل خود به ما پیامک فرستادید و تصمیم گرفته‌اید از کارشناس کمک بگیرید. بنابراین جای تحسین دارد که مسیر درستی را انتخاب کرده‌اید.

در مرحله اول از پزشک زنان کمک بگیرید

دخترم در شرایطی که شما دارید و در پیامک‌تان مطرح کردید، بهترین کار در مرحله اول کمک گرفتن از یک پزشک زنان برای دریافت مشاوره تخصصی و رفع نگرانی‌ زیاد شماست. پزشک های متعهد و مجرب، محرم اسرار بیمار هستند و می‌توانند به شما قوت قلب و آرامش بدهند و همچنین میزان آسیب را به صورت دقیق‌تر بیان کنند.

شما دچار یک تروما شده‌اید

در مرحله بعدی چون شما از نظر جسمی و روحی آسیب‌دیده هستید و دچار یک تروما(آسیب‌دیدگی، ضربه، جراحت، شوک و ... که به بدن انسان وارد می‌شود)، شده‌اید نیاز به درمان این آسیب روحی و روانی توسط کارشناس و در سریع ترین زمان ممکن دارید. پیشنهاد می‌کنم از مشاوره حضوری تا حدامکان و در غیر این صورت مشاوره تلفنی یا آنلاین برای رسیدگی به مشکل خود کمک بگیرید. مشاوران پیش‌ از ازدواج که دارای مجوز هستند، می‌توانند کمک حرفه‌ای به شما بدهند تا در ازدواج مشکل پیدا نکنید.

برای ازدواج دست نگه دارید

گفته اید که به دلیل ترس از این‌که کسی از آن ماجرا مطلع نشود و لو نروم، همه خواستگارهایم را رد می‌کنم. بهتر است تا زمانی که به اضطراب خود رسیدگی نکرده‌اید، برای ازدواج دست نگه دارید چون این ترس و اضطراب درونی از حمل یک راز برای شما فشار روانی ایجاد می‌کند و در ازدواج آثار منفی خواهد داشت.

نویسنده : زهره حسینی | مشاور و دانش‌آموخته دانشگاه علامه‌ طباطبایی

این مطلب در تاریخ چهارشنبه 25 فروردین 1400منتشر شده است
اشتراک گذاری مطلب
به خاطرترس از لو رفتن رابطه هایی که داشتم خواستگارام را رد می کنم به خاطرترس از لو رفتن رابطه هایی که داشتم خواستگارام را رد می کنم به خاطرترس از لو رفتن رابطه هایی که داشتم خواستگارام را رد می کنم
امتیاز:4.8
دسته بندی
مطالب قبل از ازدواج
تعداد بازدید
2





نظر شما در مورد مطلب به خاطرترس از لو رفتن رابطه هایی که داشتم خواستگارام را رد می کنم چیست
:نام
:ایمیل
نظر شما
عدد بالا چند است؟ ثبت نظر


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ازدواج

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان