جزئیاتی از دو برنامه رمضانی شبکه 5/ مجری جشن رمضان 1400 کیست؟


جزئیاتی از دو برنامه رمضانی شبکه 5/ مجری  جشن رمضان  1400 کیست؟

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از پخش برنامه جشن رمضان و شهر زیبا به مدت 70 دقیقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مهدی کریمی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما از پخش برنامه "جشن رمضان" با حال و هوای جدید و تغییراتی از چهارشنبه شب ساعت 21:30 به مدت 30 شب خبر داد.

او به خبرنگار تسنیم گفت: با وجود اینکه دوست داشتیم "جشن رمضان" را مثل سنوات قبل از شیوع کرونا، با تماشاگر روی آنتن ببریم و آن حال و هوا برای مخاطب زنده شود اما شرایط جدید کرونایی اجازه نداد و همچنان بدون تماشاگر روی آنتن خواهیم رفت.

کریمی خاطرنشان کرد: اکرام و اطعام دو شعار محوری "جشن رمضان" امسال خواهد بود. هم میهمان مردمی داریم و هم میهمان‌هایی در بحث اکرام و اطعام داشتند در میان بزرگان، اصناف و اقشار مختلف فرهنگی، هنری و سیاسی و... این میهمان‌ها به برنامه خواهند آمد.

برنامه "جشن رمضان" امسال 24 ساله می‌شود و جزو قدیمی‌ترین و پربیننده‌ترین برنامه رمضانی شبکه پنج و حتی تلویزیون به حساب می‌آید. محفلی برای یادآوری نشاط رمضانی، اثربخشی اجتماعی کارهای کوچک هر کدام از ما و تأکید بر اهمیت همدلی و همراهی برای ایجاد حال خوب در روزهای سخت است.

این "جشن رمضان" را کاوه امیری و آرمین قاسم‌زاده تهیه‌ و کارگردانی می‌کنند.

مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج همچنین از ویژه برنامه افطار "شهر زیبا" گفت که از امشب حوالی ساعت 19:45 به مدت 70 دقیقه روی آنتن خواهد بود. این برنامه را مصطفی امامی اجرا می‌کند و شعار محوری‌اش زندگی جریان دارد، است. هر دو برنامه "جشن رمضان" و "شهر زیبا" به دنبال ایجاد حس و حال خوب برای مردم‌اند.

حجت‌الاسلام سرلک کارشناس ثابت برنامه "شهر زیبا" خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات