مشاوره قبل از بارداری، فقط با دکتر فروزان بلوری


مشاوره قبل از بارداری، فقط با دکتر فروزان بلوری

حتما شما هم شنیده‌اید که مادران جوانی که قصد بارداری دارند، لازم است از 3 ماه قبل از حاملگی اقدام به مشاوره نمایند، اما چرا در بین متخصصان متعدد، بیشتر مادران با تجربه موفق بارداری، دکتر «فروزان بلوری» را معرفی می‌کنند؟


مشاوره قبل از بارداری، فقط با دکتر فروزان بلوری

دکتر فروزان بلوری

جراح زنان، زایمان و نازایی

مشاوره قبل از بارداری، فقط با دکتر فروزان بلوری
تماس مستقیم
02155017914

09301347697



حتما شما هم شنیده‌اید که مادران جوانی که قصد بارداری دارند، لازم است از ۳ ماه قبل از حاملگی اقدام به مشاوره نمایند، اما چرا در بین متخصصان متعدد، بیشتر مادران با تجربه موفق بارداری، دکتر «فروزان بلوری» را معرفی می‌کنند؟

تصمیم برای مراجعه به دکتر بلوری یک دلیل مهم دارد و آن رضایت از عملکرد حرفه‌ای و نیز خوشنامی ایشان بین مراجعانشان است، اما مراجعه به دکتر «فروزان بلوری» وقتی مهم‌تر می‌شود که بدانیم مشاوره و ویزیت قبل از حاملگی از چنان اهمیتی برخوردار است که برخی آنرا مهم‌تراز ویزیت مادر می‌دانند.

آنچه مسلم است این است که کنترل و آموزش مادران باردار و بهداشت دوران بارداری دقیقاً از قبل از بارداری شروع میشود. هدف از آن شروع یک روند مراقبت علمی است که باعث ارتقای سطح بهداشت مادران باردار شده و در نتیجه باعث کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان می شود.

مشاوره قبل از بارداری، فقط با دکتر فروزان بلوری


گفتگو با دکتر بلوری و معاینه ایشان باعث جلوگیری از برخی ناهنجاری‌های مهم در روند بارداری و زایمان است. با مشاوره قبل از بارداری، بیماری‌های زمینه‌ای، چون فشار خون، دیابت، کم کاری یا پرکاری تیروئید یا بیماری‌های ژنتیکی تشخیص داده شده و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.
در این همراهی پزشکی ضروری، درصورت اضافه وزن مادر، کاهش وزن توصیه می‌شود. همچنین ابتلا به مواردی مانند سوءتغذیه، کم خونی، عفونت‌های دستگاه تناسلی و دستگاه ادراری، باید قبل از بارداری درمان شود؛ چرا که چنانچه مادر پس از بارداری برای درمان مشکل خود به پزشک مراجعه کند، با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده و همچنین امکان به وجود آمدن عوارض دارو‌ها در جنین، نمی‌توان درمان کافی و کامل را برای وی انجام داد. تصمیم مهم برای انجام این مشاوره توسط دکتر فروزان بلوری قبل از تصمیم به بارداری است و تا کنون هزاران نفر از عواید آن بهره‌مند شده‌اند.
در مشاوره قبل از زایمان، دستگاه تناسلی و لگن شما از نظر عفونت احتمالی موردبررسی قرار می‌گیرد. در صورتی‌ که مبتلا به عفونت باشید یا بیماری مانند کیست داشته باشید، حتماً تحت درمان قرار خواهید گرفت. اینکه ما توصیه می‌کنیم چند ماه قبل از تصمیم‌گیری برای بارداری به دکتر «فروزان بلوری» مراجعه کنید، برای این است که در صورت وجود مشکلات پزشکی یا بیماری کاهش یا اضافه‌ وزن حتماً زمان کافی برای رسیدن به‌سلامت کامل داشته باشید و با اطمینان فرزندی سالم به دنیا‌ آورید.


دکتر فروزان بلوری



خدمات:

انجام کلیه جراحی های زنان(سزارین،زیبایی،ترمیمی و...)

درمان سقط های مکرر و نازایی

مراقبت های دوران بارداری و بعد از زایمان

زایمان طبیعی(بدون درد)،سزارین

مجهز به NST و مانیتورینگ قلب جنین

بررسی و درمان بیماری های عفونی

مشاوره ، پیشگیری و درمان دوران یائسگی

در محیطی آرام و شیک با وسایل کمک تشخیصی پیشرفته

مشاوره قبل از بارداری، فقط با دکتر فروزان بلوری
تماس مستقیم
02155017914

09301347697

مشاوره قبل از بارداری، فقط با دکتر فروزان بلوری
drbolouriforouzan@

شنبه تا چهارشنبه
ساعت 13 الی 18


مشاوره قبل از بارداری، فقط با دکتر فروزان بلوریآدرس: خانی آبادنو، خیابان لطیفی، نرسیده به تالار بزرگمهر، پلاک٨٣، بالای داروخانه دکتر فرومدی، ساختمان پزشکان میلاد ،طبقه اول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان