دست‌پخت جدید اینکاس، شورولت سابربن 2021 زرهی


دست‌پخت جدید اینکاس، شورولت سابربن 2021 زرهی

شرکت اینکاس که متخصص زرهی و ضدگلوله کردن خودروهای گوناگون است از جدیدترین پروژه خود یعنی شورولت سابربن 2021 رونمایی کرده است. پکیج زرهی بکار رفته در این خودرو با شناسه CEN 1063 BR 6 شناخته می‌شود به این معنی که سابربن می‌تواند در برابر گلوله‌های کلاشنیکف یا همان AK-47 و انفجار نارنجک‌های دستی DM51 … The post دست‌پخت جدید اینکاس، شورولت سابربن...

شرکت اینکاس که متخصص زرهی و ضدگلوله کردن خودروهای گوناگون است از جدیدترین پروژه خود یعنی شورولت سابربن ۲۰۲۱ رونمایی کرده است.

دست‌پخت جدید اینکاس، شورولت سابربن 2021 زرهی

پکیج زرهی بکار رفته در این خودرو با شناسه CEN 1063 BR 6 شناخته می‌شود به این معنی که سابربن می‌تواند در برابر گلوله‌های کلاشنیکف یا همان AK-47 و انفجار نارنجک‌های دستی DM51 مقاومت کند. علاوه بر استفاده از صفحات زرهی در پانل‌های بدنه، اینکاس شیشه‌های تقویت شده بالستیک، لولاهای درب قوی‌تر، لاستیک‌های ران فلت و سیستم تعلیق ارتقا یافته را روی سابربن نصب کرده است.

مشتریان که به دنبال حفاظت حداکثری هستند می‌توانند پکیج زرهی سبک‌وزن، سیستم ارتباط داخلی، ترمزهای هوی دیوتی، سیستم آتش‌خاموش‌کن، رینگ‌های هوی دیوتی و چراغ‌های اضطراری را سفارش دهند. اینکاس همچنین نصب پکیج کابین اجرایی را توصیه می‌کند. این پکیج شامل بخش جدا کننده جلو و عقب، نمایشگر فول سایز LED و سیستم صوتی اعلا می‌باشد.

کابین این خودرو در اکثر بخش‌ها تفاوتی با نسخه استاندارد سابربن ندارد و این موضوع خوبی است چراکه کابین خودرو فضایی جادار و لوکس دارد.

اینکاس کار خود روی سابربن ۲۰۲۱ را صرف‌نظر از نوع پیشرانه موجود انجام می‌دهد. به عنوان یادآوری باید گفت این شاسی‌بلند آمریکایی با پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربودیزل دورامکس که قدرت ۲۷۷ اسبی و گشتاور ۶۲۴ نیوتون متری دارد در دسترس می‌باشد. همچنین مشتریان می‌توانند پیشرانه‌های ۸ سیلندر ۵.۳ و ۶.۲ لیتری را سفارش دهند که اولی قدرت و گشتاور ۳۳۵ اسبی و ۵۱۹ نیوتون متری داشته درحالی‌که قدرت و گشتاور پیشرانه دوم برابر با ۴۲۰ اسب و ۶۲۴ نیوتون متر است.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق