مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر (ع)» با محوریت نماز و نیایش حضرت علی (ع) برگزار می شود


مسابقه بزرگ پیامکی «کلام امیر (ع)» با محوریت نماز و نیایش حضرت علی (ع) برگزار می شود

مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر (ع) با محوریت نماز و نیایش حضرت علی علیه السلام همزمان با آخرین روز ماه شعبان و همچنین انتشار اولین قسمت از مجموعه سخنرانی نماز امام علی علیه السلام و با بیانات ارزشمند حجت الاسلام بهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، مسابقه بزرگ پیامکی کلام امیر (ع) با محوریت نماز و نیایش حضرت علی علیه السلام همزمان با آخرین روز ماه شعبان و همچنین انتشار اولین قسمت از مجموعه سخنرانی نماز امام علی علیه السلام و با بیانات ارزشمند حجت الاسلام «بهشتی برگزار می گردد.

هر روز یک کلیپ و یک سوال در پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه های اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور بارگذاری خواهد شد که علاقمندان می توانند عدد گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال نمایند.

منبع این مسابقه کلیپ های سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید جواد بهشتی مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز است که تحت عنوان نماز امام علی علیه السلام در ۳۰ قسمت کوتاه پنج دقیقه ای از طریق پایگاه اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی پخش خواهد شد.

به قید قرعه به برگزیدگان این مسابقه که پاسخ صحیح حداقل یک سوال را ارسال نموده اند، جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد؛ که اسامی این برگزیدگان همزمان با عید سعید فطر از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد به نشانی www.namaz.ir اعلام می‌گردد.

شرکت کنندگان جهت شرکت می بایست فقطعدد گزینه صحیح هر سوال را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، سوالات روزانه ساعت ۱۰ صبح بر روی سایت در دسترس قرار خواهد گرفت و مهلت پاسخ به همان سوال تا ساعت ۹ صبح روز بعد می باشد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام