بیوگرافی حامد آهنگیبیوگرافی حامد آهنگی

بیوگرافی حامد آهنگی کمدین + عکس های جدید و اینستاگرام

نام حامد
نام خانوادگی آهنگی
تاریخ تولد 17 تیر 1358
محل تولد بندرانزلی
وضعیت تاهل متاهل
همسر صفورا آقاسی
فرزندان آراد
تحصیلات لیسانس
شغل کمدین
سالهای فعالیت 1372 تا اکنون

حامد آهنگی کیست؟

حامد آهنگی کمدین و بازیگر متولد 17 تیر ماه 1358 در بندرانزلی است و حدود42 سال سن دارد.

شروع فعالیت حامد آهنگی

حامد آهنگی سال 1372 با پیوستن به یک گروه هنری نمایشی در بندرانزلی فعالیت خود را آغاز کرد. از سال 1380 در جنگ‌های شبانه به اجرای نمایش کمدی پرداخت و در سال 1381 شروع به کار در شبکه باران کرد. و همزمان با اجراهای تاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرد.

از اواخر سال 1389 در ویژه برنامه برترین‌های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می‌شد حضور داشت و چند اجرا داشت همان‌جا بود که توسط یکی از خوانندگان خوش صدای کشور حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد و از سال 1390 کارش را در جزیره آغاز کرد و تاکنون هرشب در سالن‌های مختلف اجرا های جذاب را روی صحنه برده است.

فعالیت غیر از بازیگری

مدتی را در یکی از آموزشگاه های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک سرشت بعنوان مدرس حضور داشت و تجربه خود در این حوزه را به هنرجوهای علاقمند انتقال می داد. همچنین فعالیت هایی نظیر نویسندگی ، کارگردانی نیز داشته است.

ازدواج و همسر حامد اهنگی

آقای آهنگی متاهل است و همس ایشان خانم صفورا آغاسی بازیگر سابق تئاتر است. حاصل این ازدواج یک پسربچه به نام آراد است.

حضور در خندوانه

حامد آهنگی نخستین بار 7 دی سال 1395 در برنامه طنز خندوانه حضور یافت و به اجرای استند آپ پرداخت که با استقبال عمومی خوبی همراه بود.

او سپس با چند اجرای دیگر در این برنامه خود را در این برنامه اثبات کرد و پس از ان در مسابقات پانتومیم خندوانه نیز شرکت کرد و با نصرالله رادش هم تیمی شد.

برنامه شب اهنگی

برنامه شب اهنگی که با اجرای حامد اهنگی روی صحنه می رود یک برنامه گفت و گو محور است در حیطه نمایش خانگی است. حمید گودرزی، مسعود صادقلو و.. از جمله مهمانان این برنامه بوده اند.

ممنوع الکاری حامد آهنگی

وی که در اجرا هایش هرکاری برای خنداندن مخاطبش می کند پس از اجراهایش در جزیره کیش به دلیل حواشی این اجراها مدتی ممنوع الکار بود.

اینستاگرام حامد آهنگی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

فیلم ها
تصویر عنوان سال انتشار
تصویر ندارد
شش قهرمان و نصفی 1397
تصویر ندارد
چند میگیری گریه کنی 1384
سریال ها
تصویر عنوان سال انتشار
تصویر ندارد
دانلود سریال لژیونر 1396