لیگ قهرمانان آسیا| شروع موفقیت‌آمیز پرسپولیس از نگاه AFC/ نمایش جذاب پرشورها در دیداری هیجان‌انگیز


لیگ قهرمانان آسیا| شروع موفقیت‌آمیز پرسپولیس از نگاه AFC/ نمایش جذاب پرشورها در دیداری هیجان‌انگیز

کنفدراسیون فوتبال در گزارش‌هایی جداگانه پس از اتمام دیدار 3 نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های ACL2021 به بررسی شرایط‌شان پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته مسابقات فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد. در این تاریخ تیم پرسپولیس که پیکارهای گروهی خود را در گوای هند انجام می دهد، مقابل الوحده امارات به برتری یک بر صفر رسید.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی عنوان کرد:سید جلال حسینی، مدافع با تجربه پرسپولیس، ۵ دقیقه قبل از اتمام نیمه اول گل زد و برای تیمی که فصل قبل مقام نایب قهرمانی قاره را کسب کرد، برد یک بر صفر را تضمین کرد. به این ترتیب پرسپولیس که در فینال سال قبل مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی باخته بود، سال ۲۰۲۱ را با موفقیت شروع کرد. تیم یحیی گل محمدی شروعی ایده ال برای دست یابی عنوانی جدید در قاره داشت.

در ادامه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از بازی روز گذشته تیم های فولاد ایران و السد قطر در رقابت های لیگ قهرمانان قاره منتشرکرد؛ مصافی که در آن فولادی ها ابتدا با گل لوسیانو پریرا در دقیقه ۶۱ پیش افتادند اما السد دقیقه ۸۹ توسط بولام گل مساوی را زد تا بازی یک بر یک شود.
این رسانه عنوان کرد: السد به بازی برگشت تا فولاد خوزستان را در لیگ قهرمانان متوقف کند. بولایم خوخی در دقیقه ۸۹ با گلی که زد، مانع باخت مقابل فولاد شد. السد قوی کارش را شروع کرد و فولاد را به نیمه خودی اش برگرداند.اما در ادامه مسابقه تیم ایرانی توانست فشار وارد کند حریف مطرح خود را به عقب ببرد.
سایت رسمی AFC افزود: قهرمان قطر چند مرتبه به یک سوم آخر وارد شد. رودیگو تابتا چند مرتبه محسن فروزان را محک زد. البته فولاد هم فرصت های خودش را داشت.
هم‌چنین سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی دیدار تراکتور و پاختاکور نیز پرداخت و نوشت: دیدار پرافت‌وخیزی بود که به تساوی هیجان‌انگیزی ختم شد. پاختاکور با زدن ۳ گل گمان داشت که رقابت را پیروز شده اما درنهایت نماینده فوتبال ایران کار را به تساوی کشاند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی