داستان باورنکردنی دو پیرمرد آمریکایی که همه را شگفت زده کرد


یک داستان غم انگیز در ایالات متحده اتفاق می افتد. دو مرد تقریباً 78 ساله میفهمند که به خانواده واقعی خود تعلق ندارند. و بد تر از آن اینکه آنها در دوره پیری خود به سر میبرید و حتی دیگر نمیتوانید والدین واقعی خود را ببینید.

داستان باورنکردنی دو پیرمرد آمریکایی که همه را شگفت زده کرد

یک داستان غم انگیز در ایالات متحده اتفاق می افتد. دو مرد تقریباً 78 ساله پس از سال ها زندگی حالا میفهمند که به خانواده واقعی خود تعلق ندارند. این داستان زمانی اتفاق می‌افتد که شما در دوره پیری خود به سر میبرید و حتی دیگر نمیتوانید والدین واقعی خود را ببینید.


داستان باورنکردنی دو پیرمرد آمریکایی که همه را شگفت زده کرد

آزمایش DNA
این دو نفر جان ویلیام کار و جکی لی اسپنسر هر دو در تاریخ 29 آگوست 1942 در یک بیمارستان آمریکایی به دنیا آمدند. سال گذشته مشخص شد که هر دو مرد با افرادی که آنها را به عنوان خانواده خود می شناختند ، مطابقت DNA ندارند. اندکی بعد معلوم شد که DNA آنها با خانواده دیگر همخوانی دارد.

داستان باورنکردنی دو پیرمرد آمریکایی که همه را شگفت زده کرد

جستجو کردن
اسپنسر همیشه می دانست که او بدون پدر بیولوژیکی خود بزرگ شده است ، زیرا این مرد مادر خود را قبل از تولد ترک کرده بود. بنابراین ، بیش از 50 سال ، اسپنسر کسی را جستجو کرد که نام او در شناسنامه اش به عنوان پدرش بود. هنگامی که وی سرانجام بستگان پدرش را ردیابی کرد ، آزمایش DNA نشان داد که وی با این خانواده ارتباطی ندارد. او همچنین کشف کرد که با زنی که به عنوان مادرش می شناخت ، خویشاوندی ندارد.

اتفاقی که بعد از تولد می‌افتد
اسپنسر از جستجو دست نکشید و به این ترتیب خانواده ای را کشف کرد که با آنها پیوند خونی مشترک داشت. خانواده کار. هنگامی که اسپنسر متوجه شد وی در همان بیمارستان به عنوان عضوی از خانواده کار ، جان ویلیام کار متولد شده است ، و در همان روز ، این افراد به سرعت مشکوک شدند که پس از تولد آنها با یکدیگر جا به جا شده اند. به نظر می رسد آزمایش دی ان ای Carr این سوئ ظن را تأیید می کند.

داستان باورنکردنی دو پیرمرد آمریکایی که همه را شگفت زده کرد



این دو مرد سالخورده اکنون از بیمارستان محل تولد و جایی که احتمالاً به والدین اشتباه داده شده اند شکایت دارند. آنها می گویند که عواقب تبادل در طول زندگی خود را احساس کرده اند. کار (Carr) می گوید که همیشه در خانواده احساس بیگانگی می کرده است. به دلیل سن مردان ، بسیاری از بستگان نزدیک آنها درگذشته اند. در نتیجه ، آنها هرگز بخش بزرگی از خانواده بیولوژیکی خود را نخواهند شناخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی