واکنش گوندوگان به مبارزه سیتی برای فتح چهار جام


واکنش گوندوگان به مبارزه سیتی برای فتح چهار جام

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی این تیم را شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می داند. نوشته واکنش گوندوگان به مبارزه سیتی برای فتح چهار جام اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش گوندوگان به مبارزه سیتی برای فتح چهار جام

گوندوگان: مبارزه برای فتح چهار جام دشوار نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۸
واکنش گوندوگان به مبارزه سیتی برای فتح چهار جام

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی این تیم را شایسته حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیتی با کسب برتری ۱-۲ در هر دو دیدار رفت و برگشت راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد. حالا سیتیزن ها فرصت قهرمانی در هر چهار جام این فصل را دارند و ایلگای گوندوگان ضمن تمجید از عملکرد تیمش رسیدن به این هدف را خیلی دشوار نمی داند.

ایلکای گوندوگان گفت:

“این پیروزی خیلی معنی دارد و باشگاه شایسته این موفقیت است. رسیدن به نیمه نهایی برای اولین بار با این تیم خوشحال کننده است و بدیهی است که ما از این اتفاق بسیار هستیم. امروز یک بار دیگر شخصیت مان را ثابت کردیم. ما در ۱۵ دقیقه اول بازی خوبی انجام نداده و به دردسر افتادیم.

به اندازه کافی شجاع نبودیم و از حذف شدن می ترسیدیم و این کاملا واضح بود. اما پس از دریافت گل بهتر شدیم و با مالکیت بیشتر، حفظ توپ و ایجاد موقعیت های خوب جریان مسابقه را در کنترل خودمان درآوردیم.”

ایلکای گوندوگان گفت:

“ما می دانیم که این رقابت همه ساله چقدر سخت است. بازی با دورتموند بسیار دشوار بود و این تیم از کیفیت بالایی برخوردار است. آنها در روز خوب شان می توانند هر تیمی را شکست دهند و در نیمه اول نیز به نظر می رسید این اتفاق رخ خواهد داد. ما خودمان را ثابت کردیم و آماده مبارزه در نیمه نهایی هستیم.

برای من مبارزه برای فتح چهار جام آنقدرها هم دشوار نیست زیرا ما کار دیگری نداشته، حرفه ای هستیم و برای کسب موفقیت بازی می کنیم. ما فقط به دنبال کسب برتری در دیدار بعدی هستیم و این همان کاری است که شنبه هم انجام خواهیم داد.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش