فرمانده انتظامی پلدختر: با حرمت‌شکنان ماه رمضان برخورد می‌شود


فرمانده انتظامی پلدختر: با حرمت‌شکنان ماه رمضان برخورد می‌شود

 خرم‌آباد -ایرنا- فرمانده انتظامی پلدختر گفت: با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان و کسانی که به روزه‌خواری علنی اقدام کنند، برخورد می‌شود.

سرهنگ علی امانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان اجرای طرح برخورد با اصناف متخلف در زمینه حرمت شکنی ماه مبارک رمضان در دستور کار پلیس است و به روزه‌خواران در اماکن عمومی هشدار داده می شود.

وی افزود: فعالیت غذاخوری ها و مسافرخانه های سطح شهر پلدختر در ماه مبارک رمضان تنها با مجوز اداری اماکن و پلیس اطلاعات امکان پذیر است و در صورت مشاهده تخلف با مسئولان مربوطه برخورد و نسبت به تعطیلی این واحدها اقدام می شود.

سرهنگ امانی یادآور شد: آن دسته از همشهریان که به دلایل مختلف توفیق روزه داری ندارند، در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی، خودداری کنند.

وی افزود همچنین رانندگان وسایل نقلیه عمومی انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی کردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی