فرمانده انتظامی پلدختر: با حرمت‌شکنان ماه رمضان برخورد می‌شود


فرمانده انتظامی پلدختر: با حرمت‌شکنان ماه رمضان برخورد می‌شود

 خرم‌آباد -ایرنا- فرمانده انتظامی پلدختر گفت: با حرمت‌شکنان ماه مبارک رمضان و کسانی که به روزه‌خواری علنی اقدام کنند، برخورد می‌شود.

سرهنگ علی امانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان اجرای طرح برخورد با اصناف متخلف در زمینه حرمت شکنی ماه مبارک رمضان در دستور کار پلیس است و به روزه‌خواران در اماکن عمومی هشدار داده می شود.

وی افزود: فعالیت غذاخوری ها و مسافرخانه های سطح شهر پلدختر در ماه مبارک رمضان تنها با مجوز اداری اماکن و پلیس اطلاعات امکان پذیر است و در صورت مشاهده تخلف با مسئولان مربوطه برخورد و نسبت به تعطیلی این واحدها اقدام می شود.

سرهنگ امانی یادآور شد: آن دسته از همشهریان که به دلایل مختلف توفیق روزه داری ندارند، در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی، خودداری کنند.

وی افزود همچنین رانندگان وسایل نقلیه عمومی انتظار می‌رود با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی کردن مداوم خودروها، از تظاهر به روزه خواری و استعمال دخانیات در داخل خودرو و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها