مایع لباسشویی بخریم یا پودر لباسشویی؛ کدام بهتر است ؟


وقتی نوبت به لباسشویی می رسد ، تقریباً همه مواد شوینده مورد علاقه خود را دارند. بعضی از افراد پودر لباسشویی را ترجیح می دهند ، در حالی که دیگران با یک نوع مایع لباس های خود را میشویند.

مایع لباسشویی بخریم یا پودر لباسشویی؛ کدام بهتر است ؟


وقتی نوبت به لباسشویی می رسد ، تقریباً همه مواد شوینده مورد علاقه خود را دارند. بعضی از افراد پودر لباسشویی را ترجیح می دهند ، در حالی که دیگران با یک نوع مایع لباس های خود را میشویند. واقعیت این است که پودر لباسشویی به طور کلی گزینه ارزان تری است. اما کدام یک از این دو لباس های شما را به بهترین وجه تمیز می کند؟ ما این را برای شما توضیح خواهیم داد.

مایع لباسشویی بخریم یا پودر لباسشویی؛ کدام بهتر است ؟


شستشو با مواد شوینده مایع
بوی مطبوعی دارد ، با تعداد بی شماری از رایحه ها و انواع مختلف در دسترس است و استفاده از آن آسان است. مواد شوینده مایع مورد علاقه بسیاری از افراد است. چرا؟ زیرا لباسشویی را در دمای پایین به طور موثری تمیز می کند. نقطه ضعف مواد شوینده مایع قیمت است. تقریباً همه مواد شوینده زیادی به ماشین لباسشویی می ریزند. که خب این کار اشتباهی است ، زیرا این کار هم به ضرر کیف پول شماست و هم به ضرر لباس هایتان.

مایع لباسشویی بخریم یا پودر لباسشویی؛ کدام بهتر است ؟

شستشو با مواد شوینده پودر
پودر لباسشویی اغلب ارزان تر از مواد شوینده مایع است. باعث می شود لباس های شسته شده بوی مطبوعی داشته باشد ، باعث شستشوی تمیز و دوام بیشتری نسبت به نسخه مایع شود. عیب پودر لباسشویی این است که هنگام شستن لباس های شسته شده در دمای پایین به راحتی حل نمی شود. اگر بیش از حد از پودر لباسشویی استفاده شده باشد و به درستی حل نشده باشد ، می تواند لباس های شما را لکه دار کند.

مایع لباسشویی بخریم یا پودر لباسشویی؛ کدام بهتر است ؟

بهترین انتخاب چیست؟
در مجموع ، هر دو محصول دارای مزایا و معایبی هستند. اما برای تمیز کردن هر چه بهتر لباس های شسته شده از کدام یک بهتر است استفاده کرد؟ این به دمای شستشو بستگی دارد. آیا شما قصد شستشوی گرم و داغ را دارید؟ سپس نوع پودر را انتخاب کنید. آیا لباسشویی را در دمای 30 درجه می چرخانید؟ سپس یک نوع مایع انتخاب کنید. به این ترتیب شما همیشه یک شستشوی تمیز دارید و ماشین لباسشویی شما دوام بیشتری خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟