محرومیت سنگین برای مهاجم النصر عربستان ؛ حمدالله نقره داغ شد


محرومیت سنگین برای مهاجم النصر عربستان ؛ حمدالله نقره داغ شد

عبدالرزاق حمدالله ، مهاجم تیم النصر عربستان به دلیل حرکت غیر اخلاقی در دیدار النصر با الفیصلی عربستان ، از سوی فدراسیون عربستان 2 جلسه محروم شد. نوشته محرومیت سنگین برای مهاجم النصر عربستان ؛ حمدالله نقره داغ شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

محرومیت سنگین برای مهاجم النصر عربستان ؛ حمدالله نقره داغ شد

محرومیت دو جلسه ای عبدالرزاق حمدالله
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۷
محرومیت سنگین برای مهاجم النصر عربستان ؛ حمدالله نقره داغ شد

عبدالرزاق حمدالله ، مهاجم تیم النصر عربستان به دلیل حرکت غیر اخلاقی در دیدار النصر با الفیصلی عربستان ، از سوی فدراسیون عربستان ۲ جلسه محروم شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند روز پیش در جریان دیدار النصر و الفیصلی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان و هنگامی که یک ضربه کاشته برای النصر به دست آمده بود، عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر دست به انجام یک حرکت غیراخلاقی بر روی مدافع الفیصلی شد و با بدن مدافع حریف تماسی را برقرار کرد که این صحنه از چشم داور مسابقه و VAR به دور ماند. او پس از پایان بازی، با دوربین فیلمبرداری مسابقه درگیر شد.

ویدیویی حرکت غیراخلاقی حمدالله سپس توسط هواداران فوتبال در فضای مجازی منتشر شد و انتشار حداکثری این کلیپ، منجر به دخالت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان و واکنش بسیاری از کارشناسان فوتبال در این کشور شد. عده ای در انتظار اخراج همیشگی حمدالله از فوتبال عربستان بودند و رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون عربستان اعلام کرده بود این بازیکن باید ۶ ماه محروم شود.

اما در نهایت امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان حکم نهایی خود را در این خصوص صادر کرد و عبدالرزاق حمدالله به محرومیت از ۲ بازی در همراهی النصر محکوم شد که البته این حکم او برای لیگ داخلی عربستان است و بدین ترتیب او نمی تواند تیمش را در دو مسابقه العین و الفیصلی همراهی کند.
النصر در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فولاد ایران همگروه است و میزبانی این گروه را برعهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت