یک عمر از چسب زخم اشتباه استفاده می‌کردیم


وقتی انگشت خود را بریده ایم ، چسب زخم را در اسرع وقت از بسته بندی خارج کرده و روی انگشت می چسبانیم. این کار در ابتدا خوب به نظر می رسد ، اما بعد از چند دقیقه متوجه می شوید که دیگر نمی توانید انگشت خود را به درستی حرکت دهید.

یک عمر از چسب زخم اشتباه استفاده می‌کردیم

مواقعی وجود دارد که مجبوریم بیشتر از آنچه که دوست داریم از چسب زخم استفاده کنیم ، خصوصاً وقتی کودکان خردسال به سنی می رسند که به نظر می رسد هر روز به چسب زخم نیاز دارند. یکی از مکان هایی که بیشتر اوقات به چسب زخم نیاز داریم انگشتان دست است. البته تعجب آور نیست زیرا ممکن است هنگام پخت و پز ، برش غذا و غیره تصادفاتی اتفاق بیفتد. آیا شما همیشه بند انگشت خود را به درستی به انگشتان خود زده اید؟


یک عمر از چسب زخم اشتباه استفاده می‌کردیم

نادرست گذاشتن چسب زخم
وقتی به سرعت به چسب زخم نیاز داریم ، مثلاً چون انگشت خود را بریده ایم ، آن را در اسرع وقت از بسته بندی خارج کرده و روی انگشت می چسبانیم. این در ابتدا خوب به نظر می رسد ، اما بعد از چند دقیقه متوجه می شوید که دیگر نمی توانید انگشت خود را به درستی حرکت دهید. چرا این اتفاق می افتد؟ توضیح آن ساده است. شما تمام عمر خود را به اشتباه استفاده کرده اید! برای اعمال صحیح چسب زخم روی انگشت دو روش وجود دارد.

یک عمر از چسب زخم اشتباه استفاده می‌کردیم

روش صحیح استفاده از چسب زخم
هر چقدر با احتیاط گچ را روی انگشت خود بپیچید ، اغلب بعد از چند دقیقه از بین می رود. این چسب زخم برای کودکان کم سن و سالی که مشتاقانه با آن ارتباط برقرار می کنند نیز عمر کوتاهی دارد. شما چگونه این را حل میکنید؟ با استفاده صحیح از چسب زخم دو روش وجود دارد.

یک عمر از چسب زخم اشتباه استفاده می‌کردیم

روش 1: روی نوک انگشت
نوک انگشت شاید یکی از سخت ترین مکان ها برای پانسمان خوب باشد. وقتی چسب زخم را از بسته بندی آن بیرون بیاورید و آن را در اطراف نوک انگشت بپیچید ، به زودی متوجه خواهید شد که شکل چسب زخم اجازه نمی دهد انگشت به خوبی حرکت کند. راه حل؟ قبل از استفاده از آن ، یک قیچی بردارید و یک بریدگی در امتداد طول چسب زخم در دو طرف قسمت چسبناک برش دهید. سپس قیمت سفید چسب را روی زخم قرار دهید و نوارها را روی نوک انگشت قرار دهید یعنی دقیقا مانند یک صلیب آن را روی دست خود بزنید.

روش 2: انگشت را بانداژ کنید
با روش دوم ، چسب زخم به همان روش اول برش داده می شود. با این حال ، این روش برای زخم هایی است که روی نوک انگشت نیست ، بلکه روی خود انگشت است. با این روش گاز را روی زخم قرار داده و نوارها را روی هم تا کنید. به این ترتیب چسب زخم کار بسیار بهتری انجام می دهد و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید