وحید امیری ستاره روز های سخت پرسپولیس


وحید امیری ستاره روز های سخت پرسپولیس

وحید امیری، هافبک - مهاجم سرخپوشان پایتخت در دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل الوحده به عنوان دفاع چپ در زمین ظاهر شد و علیرغم حضور در پست غیرتخصصی، توانست به خوبی از پس وظایف این پست بربیاید و جای سعید آقایی را پر کند. نوشته وحید امیری ستاره روز های سخت پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

وحید امیری ستاره روز های سخت پرسپولیس

وحید امیرى ، سیدجلال دوم پرسپولیس
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵
وحید امیری ستاره روز های سخت پرسپولیس

وحید امیری، هافبک – مهاجم سرخپوشان پایتخت در دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل الوحده به عنوان دفاع چپ در زمین ظاهر شد و علیرغم حضور در پست غیرتخصصی، توانست به خوبی از پس وظایف این پست بربیاید و جای سعید آقایی را پر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیرى از نظر شخصیتى و زندگى حرفه اى شباهت زیادى به سیدجلال حسینى دارد. در حاشیه نیست و کاملا در خدمت تیم است و همیشه روى یک نوار بالا آماده است. کمتر پیش آمده که وحید افت کند و هر سال هم که سن او بالاتر مى رود عملکردش بهتر مى شود. در شرایطى که سعیدآقایى در تهران درگیر کرونا شده، جانشینش وحید امیرى، مرد چند پسته پرسپولیسیهاست که دیروز اجازه نداد جاى خالى سعید آقایی احساس شود. انگار که او یک دفاع چپ تخصصی است به اماراتی ها اجازه نداد در جناح چپ خودنمایی کنند. امیری برای پرسپولیس یک نعمت است. نعمتی که پرسپولیسی ها هم قدر او را می دانند و همیشه برایش سنگ تمام می گذارند. امیری یک بازیکن مشتی و بامرام و خاکی و دوست داشتنی است. از کسی که مراسم عروسی اش ۵۰۰۰ نفر میهمان داشت چنین انتظاری هم می رود. او در فینال لیگ قهرمانان آسیا سال قبل هم غایب بود که اگر نبود شاید قهرمانی از دست نمی رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در