ویژه برنامه های ماه رمضان در راستای ترویج فرهنگ خدمت و مواسات اجرایی می شود


ویژه برنامه های ماه رمضان در راستای ترویج فرهنگ خدمت و مواسات اجرایی می شود

شامیان از اجرای ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در راستای ترویج فرهنگ خدمت و مواسات با همکاری مجموعه فرهنگی مذهبی انصار المهدی (عج) در کانون فرهنی هنری باقرالعلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر خبر داد.

«محمد علی شامیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن ماه عبودیت و بندگی ایزد منان به تمام مسلمانان جهان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ خدمت و مواسات کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم خرمشهر با همکاری مجموعه فرهنگی مذهبی انصارالمهدی (عج) و به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج)، بسیج دانش آموزی، خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و هیات فرهنگی هنری مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر در ماه پر خیر و برکت رمضان برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر به اجرای این ویژه برنامه ها در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: در نظر داریم برای روزه اولی های دختر و پسر جشنی برگزار کنیم که طی ۲ روز با اطعام متبرک و نمک امام رضا و برنامه های متنوع دیگر پذیرای این عزیزان باشیم.

وی از دیدار با خانواده های متوفیان کرونایی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: در نظر داریم تا در هر شب از این ماه مبارک برنامه ای تحت عنوان «سیر منبر» که ویژه کتاب طرح اندیشه کلی اسلامی در قرآن کریم است را اجرایی کنیم.

شامیان به برگزاری آئین لیالی قدر اشاره کرد و ادامه داد: در سه شب لیالی قدر ویژه خواهران و برادران در مسجد امام محمد باقر (ع) مراسم احیا برگزار خواهیم کرد.

وی همچنین از تهیه و توزیع غذای نذری در هر شب از ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: مقرر شده تا هر شب بیش از ۱۰۰ پرس غذای گرم در میان نیازمندان منطقه توزیع شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) خرمشهر عنوان کرد: آزمونی پس از پایان ماه مبارک رمضان از کسانی که در این ۳۰ شب حضور در مسجد حضور داشتند گرفته خواهد شد و چنانچه امتیاز کافی را کسب کنند به سه نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

وی تاکید کرد: کمک های مومنانه از جمله توزیع اقلام خشک بار در میان نیازمندان، تجلیل از خادمان ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های تدوین شده و ویژه ایست که برای این ماه در نظر گرفته ایم.

شامیان با بیان اینکه کلیه برنامه ها در مسجد امام محمد باقر (ع) با رعایت پروتوکل های بهداشتی برگزار می شود خاطر نشان کرد: امیدواریم در راستای تعجیل در فرج امام زمان (عج)، مستحکم کردن انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه خدمت رسانی به شهروندان قدم موثری در سطح شهرستان خرمشهر برداریم.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها