26 واحد صنفی در صحنه پلمب شد


26 واحد صنفی در صحنه پلمب شد

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار صحنه گفت: از ابتدای پیک چهارم کرونا در این شهرستان تاکنون 26 واحد صنفی به علت تخلفات و فعالیت غیر مجاز در وضعیت قرمز که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد، پلمب شدند.

علیرضا حیدری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر قرمز بودن وضعیت شهرستان، بلافاصله جلسه ستاد کرونا برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: بر اساس این تصمیمات، محدودیت‌های کرونایی در تمام مشاغل به جز گروه اول انجام شد تا از تجمع افراد در سایر گروه های شغلی و اماکن شلوغ جلوگیری شود.
حیدری با بیان اینکه تیم‌های بازرسی و نظارتی به صورت روزانه از مشاغل شهر بازدید به عمل می‌کنند، یادآور شد: تیم‌های بازرسی و نظارتی متشکل از اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و بسیج هستند.
فرماندار صحنه تاکید کرد: همچنان برگزاری مراسم مذهبی، فاتحه خوانی، ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهرستان و سایر محدودیت‌های مناطق دارای وضعیت قرمز در شق به قوت خود باقی است.
وی در خصوص تعداد بیماران بستری ناشی از ویروس کرونا در صحنه گفت: تا روز گذشته، ۱۶ بیمار در بیمارستان دکتر معاون بستری هستند.
حیدری پیشگیری را یکی از مهمترین راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا دانست و از همه مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حذف چرخه انتقال ویروس کرونا و مهار وکنترل آن کمک کنند.
فرماندار صحنه از زحمات مستمر کادر درمان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ به خصوص پرسنل شبکه بهداشت و درمان در ارایه خدمات به مردم و بیماران‌ تقدیر کرد.
شهرستان صحنه با جمعیتی بیش از ۷۵ هزار نفر در شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !