شایعه بزرگ درباره استقلال ؛ لژیونر سرشناس به جمع آبی پوشان بازمی گردد؟


شایعه بزرگ درباره استقلال ؛ لژیونر سرشناس به جمع آبی پوشان بازمی گردد؟

از مدت ها پیش شایعه شده است که روزبه چشمی از ام صلال قطر جدا خواهد شد و مجددا پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد. اما برطبق آخرین شنیده ها، لژیونر فوتبال کشورمان به دلیل باقی ماندن مدت قراردادش با تیم قطری در این تیم ماندنی شده و به زودی در جام اتحاد قطر به میدان خواهد رفت. نوشته شایعه بزرگ درباره استقلال ؛ لژیونر سرشناس به جمع آبی پوشان بازمی...

شایعه بزرگ درباره استقلال ؛ لژیونر سرشناس به جمع آبی پوشان بازمی گردد؟

ادامه حضور روزبه چشمی در ام صلال قطر به دلیل باقی ماندن مدت قراردادش با این تیم و تکذیب شایعه بازگشت به استقلال
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵
شایعه بزرگ درباره استقلال ؛ لژیونر سرشناس به جمع آبی پوشان بازمی گردد؟

از مدت ها پیش شایعه شده است که روزبه چشمی از ام صلال قطر جدا خواهد شد و مجددا پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد. اما برطبق آخرین شنیده ها، لژیونر فوتبال کشورمان به دلیل باقی ماندن مدت قراردادش با تیم قطری در این تیم ماندنی شده و به زودی در جام اتحاد قطر به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، روزبه چشمی مدافع ایرانی ام ‌صلال قطر تیمش را در ادامه بازی‌های جام اتحاد قطر همراهی خواهد کرد.

طی سالیان گذشته و پس از پایان رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، لژیونرهای ایرانی شاغل در این کشور به تهران برمی‌گشتند، اما امسال شرایط متفاوتی برای آنها وجود دارد و برخی از آنها باید در لیگ قهرمانان آسیا و تعدادی دیگر در جام اتحاد قطر شرکت کنند.

روزبه چشمی که پس از تثبیت بقای ام‌صلال در لیگ ستارگان قطر گفته می‌شد احتمال دارد به استقلال برگردد، به دلیل باقی ماندن مدت قراردادش تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ با ام‌صلال و همچنین قرارداد ۱۰ ماهه‌ای که در ابتدا امضاء کرده بود، همچنان باید در قطر بماند و در جام اتحاد شرکت کند.

چشمی که فصل موفقی را همراه با ام‌صلال به پایان رساند و عملکرد خوبی با این تیم داشت، در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر بخاطر تثبیت بقای تیمش در ترکیب قرار نگرفتن که غیبت او منجر به شکست سنگین ۵ بر یک تیمش مقابل الغرافه شد.

مدافع سابق استقلال در دو مسابقه آخری که برای ام‌صلال به میدان رفت، بازی تاثیرگذاری برابر الریان و السیلیه داشت تا تیمش به دو برد متوالی برسد و در لیگ ستارگان قطر بماند.

ام‌صلال که در گروه C جام اتحاد(فدراسیون) قطر با تیم‌های الوکره و المعیذر باید رقابت کند، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در نخستین مسابقه‌اش در این رقابت‌ها به مصاف المعیذر خواهد رفت و باید دید چشمی در این بازی تیمش را همراهی می‌کند یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید