عمل جراحی موفقیت آمیز محمدعلی بهمنی / تا اطلاع ثانوی تحت مراقبت


عمل جراحی موفقیت آمیز محمدعلی بهمنی / تا اطلاع ثانوی تحت مراقبت

غلامرضا طریقی، شاعر و از نزدیکان محمدعلی بهمنی از موفق بودن عمل جراحی این شاعر و ترانه‌سرا و قرار گرفتن وی در بیمارستان تحت مراقبت پزشکان خبر داد. به گزارش رسانه نوا به نقل از گروه موسیقی هنرآنلاین، در روزهای گذشته اعلام شد که عمل قلب باز محمدعلی بهمنی با موفقیت انجام و این شاعر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است. این شاعر همچنان بستری است...

غلامرضا طریقی، شاعر و از نزدیکان محمدعلی بهمنی از موفق بودن عمل جراحی این شاعر و ترانه‌سرا و قرار گرفتن وی در بیمارستان تحت مراقبت پزشکان خبر داد.

به گزارش رسانه نوا به نقل از گروه موسیقی هنرآنلاین، در روزهای گذشته اعلام شد که عمل قلب باز محمدعلی بهمنی با موفقیت انجام و این شاعر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است.

این شاعر همچنان بستری است و به گفته نزدیکان وی، به دلیل نوع عملی که داشته چند روزی در بیمارستان بستری خواهد ماند و پس از آن مرخص می‌شود.

محمدعلی بهمنی، شاعر مطرح کشورمان در سال ۱۳۲۱ در بندرعباس متولد شده است. “باغ بلال”، “در بیوزنی”، “عامیانه‌ها”، “گیسو، کلاه، کفتر”، “گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود”، “شاعر شنیدنی است”، “عشق است”، “نیستان”، “این خانه واژه‌های نسوزی دارد”، “من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم” و “غزل زندگی کنیم” از مجموعه شعرهای منتشر شده این شاعر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است