پیش‌بینی قیمت دلار امروز 28 فروردین 1400


پیش‌بینی قیمت دلار امروز 28 فروردین 1400

روز پنجشنبه، اسکناس آمریکایی 10 تومان افت قیمت را به ثبت رساند و به بهای 24 هزار و 930 تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟ نوشته پیش‌بینی قیمت دلار امروز 28 فروردین 1400 اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز پنجشنبه، اسکناس آمریکایی ۱۰ تومان افت قیمت را به ثبت رساند و به بهای ۲۴ هزار و ۹۳۰ تومان رسید. امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: بازیگران بازار ارز در روز پنج‌شنبه چندان با افزایش قیمت سکه همراهی نکردند و دلار پشت خط ۲۵ هزار تومانی باقی ماند. با این حال، در روز جمعه گفته می‌شد که اسکناس آمریکایی در معاملات پشت خطی به بالای مرز ۲۵ هزار تومانی رفته است. با این حال، این نکته را باید در نظر گرفت که بازارساز در هفته قبل نسبت به مرز ۲۵ هزار تومانی حساسیت نشان داده و همواره سعی کرده است با افزایش عرضه ارز مانع از افزایش قیمت دلار در بازار آزاد شود.

در کنار این، بازار به مذاکرات هسته‌ای دقت دارد و بازیگران ارزی با توجه به ادامه مذاکرات ترجیح می‌دهند که با احتیاط بیشتری رفتار کنند. در آخرین خبرها، وزیر امور خارجه عنوان کرد،‌ «جدیت عزم» ایران در پیروی از دیپلماسی، در سه سالی که [دونالد] ترامپ از توافق هسته‌ای خارج شد، مورد آزمایش قرار گرفت.

ایران با ماندن در این توافق، سربلند بیرون آمد. با این حال، دولت بایدن، فقط تعهدش به فشار حداکثری ترامپ را نشان داده است. چنین اظهارنظری توسط برخی معامله گران ارزی این‌گونه تفسیر شده است که مذاکرات وین به خوبی پیش نمی‌رود و قرار نیست که تحریم‌ها به زودی رفع شوند. با این حال، باید دید بازار روز شنبه به این خبرها واکنش نشان خواهد داد یا صبر خواهم کرد که فضای مذاکرات شفاف تر شود.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی