فرود وحشتناک نهنگی گوژپشت جان دو غواص را به خطر انداخت


فرود وحشتناک نهنگی گوژپشت جان دو غواص را به خطر انداخت

پرش و فرود یک نهنگ گوژپشت، منجر به مرگ دو غواص در یکی از جزایر ژاپن شود.


پرش و فرود یک نهنگ گوژپشت، منجر به مرگ دو غواص در یکی از جزایر ژاپن شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا تابحال هنگام انجام ورزش‌های آبی ترس و وحشت را تجربه کرده اید؟ این تجربه وحشتناک را به تازگی دو غواص هنگام غواصی در سواحل ژاپن پشت سر گذاشتند. عکاسی با نام «پاتریک دیویس» به همراه نامزدش در جزیره اُکیناوا در حال غواصی بودند که از پرش و فرود یک نهنگ گوژپشت در داخل آب جان سالم به در بردند.

در ویدئوی ۴۰ ثانیه‌ای که "دیویس" تهیه کرده چگونگی وقوع این حادثه وحشتناک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود ناگهان این نهنگ به روی آب پریده و در فاصله بسیار نزدیکی از این دو غواص فرود می‌آید. در این ویدئو صدای این غواص که دچار ترس و وحشت شده شنیده می‌شود. این غواص و نامزدش بلافاصله سوار بر قایق خود شده و از این منطقه دور شوند. در این حادثه این غواص‌ها دچار آسیب نشدند و با خوش شانسی از این حادثه جان سالم به در بردند.

بیشتر بخوانید

میهمان ناخوانده‌ای که گردشگران را شوکه کرد! +فیلم

گفتنی است؛ وقوع این حادثه در حالی خبرساز می شود که حدود دو سال پیش بلعیده شدن یک مربی غواصی اهل آفریقای جنوبی توسط نهنگ خبرساز شده بود. «اسچیمپف» ۵۱ ساله، سرپرست شرکت تور‌های تخصصی آموزش غواصی در کیپ تاون آفریقای جنوبی همزمان مشغول آموزش تعدادی غواص و همچنین تهیه فیلم و عکس از ماهی‌های ساردین بود که توسط نهنگ بلعیده شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم