جورج راسل از نتایج تغییرات ساختاری ویلیامز می گوید


فرمول یک ایران – جورج راسل اعتقاد دارد حضور یک مدیر قدرتمند مانند یوست کاپیتو در ویلیامز به این معنی است که تیم می تواند تمرکز خود را بر روی بهبود ماشین بگذارد؛ نه تلاش برای زنده ماندن! پس از آن که کمپانی دوریلتون کپیتال در اواسط سال 2020 سهام تیم فرمول یک ویلیامز را از این خانواده خرید، یوست کاپیتو را به عنوان مدیرعامل اجرایی این تیم فرمول یک...

فرمول یک ایرانجورج راسل اعتقاد دارد حضور یک مدیر قدرتمند مانند یوست کاپیتو در ویلیامز به این معنی است که تیم می تواند تمرکز خود را بر روی بهبود ماشین بگذارد؛ نه تلاش برای زنده ماندن!

پس از آن که کمپانی دوریلتون کپیتال در اواسط سال 2020 سهام تیم فرمول یک ویلیامز را از این خانواده خرید، یوست کاپیتو را به عنوان مدیرعامل اجرایی این تیم فرمول یک برگزید و مدیر سابق فولکس واگن ریسینگ و مک لارن، 35 سال تجربه در سطوح مختلف اتومبیلرانی را با خود به تیم ویلیامز آورد.

یکی دیگر از مسائل عجیب تیم ویلیامز که جورج راسل به آن اشاره کرد این بود که تیم مدت ها مدیر فنی نداشت. اما این نقش کلیدی اکنون توسط فرانسیس-زایوِر دِمِیسِن (Francois-Xaiver Demaison) که قبلاً زیر نظر کاپیتو در فولکس واگن کار می کرد، به عهده گرفته شده است.

راسل در مصاحبه اخیر خود توضیح داد:

من فکر می کنم که با ورود کاپیتو اخبار فوق العاده مثبتی از ویلیامز، در سالهای آینده خواهیم شنید و من واقعاً معتقدم که ما یک رئیس قدرتمند را در راس تیم داریم که می تواند یک تیم فنی مناسب را برای کمک به پیشرفت تیم و در نهایت بهبود عملکرد ماشین سازماندهی کند.

بدیهی است که در کل مدت حضور من در ویلیامز، تیم یک مدیر فنی ثابت نداشت… که اگر در مورد آن فکر کنید، دیوانه وار است.

من در تمام مدت حضورم در ویلیامز، البته تا زمانی که کمپانی دوریلتون مالکیت اصلی تیم را به عهده گرفت، حس می کردم که اولویت اصلی (مدیران سابق تیم) حفظ تیم، زنده نگه داشتن مشاغل پرسنل، زنده نگه داشتن تیم و دقیقا در مقابل تلاش برای هرچه سریع تر کردن ماشین بود.

تمرکز (مدیران قبلی) فقط حفظ تیم در فرمول 1 بود، که مشخصا یک کار عالی است. اما اکنون می توانیم کاملا روی بهتر کردن عملکرد خود تمرکز کنیم. این موضوع واقعاً برای همه ما در ویلیامز، که یوست (کاپیتو) در راس آن قرار دارد هیجان انگیز است.

جورج راسل از نتایج تغییرات ساختاری ویلیامز می گویدجورج راسل از نتایج تغییرات ساختاری ویلیامز می گوید

جورج راسل

لزوم حضور مدیر فنی از دید جورج راسل

راسل در ادامه توضیح داد که رانندگی در تیمی بدون حضور مدیر فنی دشوار بود. با این حال او معتقد است که دِمِیسِن، در حالی که این ورزش برای اجرای مقررات فنی جدید در سال 2022 آماده می شود، همه چیز را در کنار هم آماده خواهد کرد.

راننده انگلیسی تیم ویلیامز ادامه داد:

من اعتقاد دارم داشتن یک مدیر فنی فوق العاده مهم است.

فرمول یک، یک پازل عظیم است. شما باید قطعات پازل را کنار هم قرار دهید و مدیر فنی کسی است که آنها را (در کنار هم) تنظیم می کند.

(بدون حضور مدیر فنی شرایط) بسیار دشوار بود و بسیاری از پرسنل مجبور به انجام کار هایی بودند که احتمالاً برای آن استخدام نشده اند؛ زیرا کسی آنها را سازماندهی و هدایت نمی کرد.

اکنون مدیر عامل و مدیر فنی داریم. این افراد اکنون می توانند دوباره با تمرکز بر هدف اصلی خود، چه آیرودینامیک، چه مکانیک یا الکترونیک و هر آنچه که باشد، با مدیر فنی جدید ما خود را هماهنگ کنند و همه چیز را در کنار هم آماده کنند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول