108 بسته گوشت قربانی به همت کانون «شهید رحمانیان» میان خانواده های نیازمند توزیع شد


108 بسته گوشت قربانی به همت کانون «شهید رحمانیان» میان خانواده های نیازمند توزیع شد

تراب فرد از توزیع 108 بسته گوشت قربانی به همت کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم در آستانه ماه رمضان میان خانواده های کم بضاعت خبر داد.

«هادی تراب فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «نذر قربانی» در ابتدای هر ماه قمری با تلاش و همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان نیز این طرح در این کانون به اجرا در آمده تا تامین کننده بخشی از اقلام ضروری خانواده های کم بضاعت باشد.

وی با اشاره به تلاش و همت خیران، اهالی مسجد و نیکوکاران در اجرای این طرح، بیان کرد: خیران در اجرای طرح «نذر قربانی» که هر ماه در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» انجام می شود نقش بسزایی داشته و بخش عمده تامین هزینه این طرح را بر عهده دارند.

تراب فرد با اشاره به اینکه در اجرای طرح «نذر قربانی» در ماه رمضان نیز خیران نقش خود را به خوبی ایفا کردند، عنوان کرد: نیکوکاران و اهالی مسجد در اجرای این طرح، 42 میلیون ریال را برای خرید گوسفند تامین کردند.

وی ادامه داد: در مجموع برای اجرای طرح «نذر قربانی» در ماه مبارک رمضان، مبلغ 52 میلیون ریال هزینه شد که با خرید 2 گوسفند این طرح به اجرا در آمد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح «نذر قربانی» در این کانون فرهنگی و هنری، تعداد 108 بسته گوشت گوسفند در قالب بسته های نیم کیلویی تهیه شد.

وی اضافه کرد: بسته های گوشت به همت بچه های مسجد، میان خانواده های کم بضاعت که پیش از این توسط کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شناسایی شده بودند، توزیع شد.

تراب فرد با قدردانی از تلاش و همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح، هدف از انجام آن را نذر سلامتی امام زمان (عج) و برچیده شدن بیماری از چهره جامعه شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم همچنین در پایان از اهالی مسجد و نیکوکاران خواست تا برای تداوم این طرح در ماه های آینده، بچه های مسجد را یاری رسانند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی