ثبت نام 50 کاندیدای شرکت در انتخابات شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان


ثبت نام 50 کاندیدای شرکت در انتخابات شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با بیان اینکه کاندیدای شرکت در انتخابات شرکت‌سرمایه‌گذاری سهام عدالت تا 28 فروردین فرصت ثبت نام دارند، گفت:  افرادی که سهام غیرمستقیم دارند و یا سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان را خرید کردند با حداقل مدرک لیسانس می‌توانند تا 28 فروردین ماه با مراجعه به سامانه «ستان» کاندیدای عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه...

سیدناصر محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این انتخابات از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد به صورت الکترونیکی در سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تا قبل از نوروز ۱۴۰۰ در استان همدان حدود ۵۰ نفر برای انتخابات شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان ثبت نام کردند.

وی با تأکید بر اینکه در استان همدان یک میلیون و ۴۱۵ هزار نفر سهامدار سهام عدالت هستند، مطرح کرد: سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

محمودی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره واگذاری کارت‌های اعتباری به سهامداران، خاطرنشان کرد: صدور کارت اعتباری معادل ۶۰ درصد ارزش سهام عدالت افراد خواهد بود و فعلاً برای افرادی است که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند.

وی با بیان اینکه هنوز آماری از افرادی که کارت اعتباری دریافت کردند، در دست نیست، خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از ارزش روز سهام عدالت به صورت کارت اعتباری توسط بانک ملی و تجارت به دارندگان این سهام ارائه می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج