بارش باران در 13 شهرستان خراسان رضوی


بارش باران در 13 شهرستان خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران در 13 شهرستان استان از دیروز تا کنون باریدن گرفت که بیشترین میزان بارش در جغتای با 15 میلیمتر ثبت شده است.

آیدا فاروقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق آخرین اطلاعات رسیده باران طی این مدت در شهرستانهای جغتای، فریمان، قوچان، کلات، سبزوار، مشهد، چناران، درگز، نیشابور، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، کاشمر و بردسکن باریده است.
وی اضافه کرد: پس از جغتای بیشترین بارش در قوچان با ۱۲ میلیمتر رخ داده است و میزان بارش در مشهد یک دهم میلیمتر گزارش شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا اوایل شب بارشهای رگباری در شمال غرب خراسان رضوی ادامه دارد و پس از آن تا روز دوشنبه جوی پایدار در استان پیش بینی شده است.
فاروقی افزود: برای روز دوشنبه پدیده غالب، وزش باد در خراسان رضوی است به طوری که در مناطق شمال غرب و شرق استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و با احتمال خسارت و آسیب به سازه های موقت پیش‌بینی شده است و در مناطق مرکزی استان شاهد افزایش بارشهای رگباری پراکنده خواهیم بود.
وی با اشاره به روند افزایشی دما در خراسان رضوی از فردا ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۲ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا یکشنبه به ۲۵ درجه می رسد.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شهرستان قوچان با کمینه دمای هوای پنج درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان جغتای با سرعت ۷۹ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...