حضور مردم در انتخابات قدرت چانه زنی نظام را تقویت می‌کند


حضور مردم در انتخابات قدرت چانه زنی نظام را تقویت می‌کند

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش گفت: حضور مردم در انتخابات علاوه بر پس زدن دشمنان، قدرت چانه زنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جوامع بین المللی را تقویت می‌کند.

حجت الاسلام احمد حسن‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از افتخارات نظام اسلامی از بدو تاسیس تا کنون دخالت مردم در تعیین سرنوشت کشور با استفاده از انتخابات است و به برکت این نظام زمینه‌ای فراهم شده که مردم خودشان مسوولان را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: امروزه با توجه به فرمایشان رهبرمعظم انقلاب، علاج مشکلات کشور در ۲ مساله مهم حضور پرشور در انتخابات و انتخاب فرد کارآمد است چراکه مردم می توانند با حضور گسترده دشمن را پس زده و قدرت چانه زنی دولت در مسایل ملی و بین المللی را تقویت کنند.

امام جمعه کیش یادآور شد: با توجه به اینکه مردم ایران همواره ثابت کرده اند که حضوری پرشور در انتخابات دارند افزود: امروزه انتخاب فرد کارآمد در کنار حضور پرشور کامل کنند ماهیت انتخابات است چراکه کارآمدی انتخاب شوند می تواند نتایج قابل توجهی را ایران اسلامی ارمغان بیاورد.

وی افزود: به همین دلیل لازم است مردم دقت بیشتتری در انتخاب افراد داشته باشند و با آگاهی نسبت به انتخاب افراد برای پست ریاست جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها اقدام کنند و انتخاب خود را تحت تاثیر گروه‌های مختلف سیاسی قرار ندهند.

حجت الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه منتخبان انتخابات امسال از رییس جمهور تا اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و سایر نامزدهای انتخابات میاندوره‌ای، پشتیبانی مردم و آرا آنان را دارند افزود : چون مردم آنان را انتخاب می کنند پیروز صحنه نیز خود مردم هستند.

وی افزود: حضور حداکثری در پای صندوق های رای امنیت کشور را افزایش می دهد و یکی از نکات مایوس کننده دشمنان است.

کیش با ۴۲ هزار نفر جمعیت از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

مردم ساکن در جزیره‌ ۲۸ خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعضای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر را انتخاب خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن