نمایشگاه مجازی قرآن و برکات ماه رمضان در شبکه شاد البرز دایر شد


نمایشگاه مجازی قرآن و برکات ماه رمضان در شبکه شاد البرز دایر شد

کرج- ایرنا- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: نمایشگاه مجازی قرآن و برکات ماه مبارک رمضان در بستر شبکه شاد مدارس این استان دایر شد.

فرشته فهمیده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با ایرنا هدف از برپایی این نمایشگاه را شناسایی و نشان دادن ظرفیت های بالقوه فعالان حوزه قرآن و عترت در گروه سنی دانش آموزی و همچنین آشنایی دانش آموزان با برکات ماه مهمانی خدا و پیام های قرآنی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد تعامل و انسجام هرچه بهتر به منظور خدمت، رشد واعتلای قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت در کانون مدرسه و خانواده از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه مجازی را تشکیل می دهد.

فهمیده بیان داشت: در این نمایشگاه آثار پژوهش دانش آموزان،مربیان قرآن و معلمان در حوزه قرآن و عترت نیز به نمایش گذاشته شده است .

وی به آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه با رویکرد تربیتی پرداخت و افزود: آثار این نمایشگاه مجازی دارای ابعاد علمی، فرهنگی و هنری است.

فهمیده پخش تصاویر، قصه و پیام های قرآنی متناسب با آیه هایی که قرائت می شود را از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نمایشگاه قرآنی برشمرد.

وی ادامه داد: پیام های قرآنی این نمایشگاه نیز با بهره گیری از هنر به دانش آموزان انتقال داده می شود تا آنان در ماه مهمانی خدا با کلام وحی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی برگزاری محفل انس با قرآن، قرائت دعای روزهای ماه مبارک، توصیه های قرآنی و روزه داری ، روزه و سلامت جسم و روان و معرفی دانش آموزان فعال درحوزه قرآن، عترت و نماز را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در بستر شبکه شاد عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حفظ قرآن توسط دانش آموزان تاکید دارد لذا برنامه ریزی های متعدد و هدفمند دراین زمینه انجام شده است.

وی تاکید کرد: فرهنگ سازی برای حفظ قرآن مجید و ورود به این عرصه مهمترین هدف برنامه ها ی قرآنی درآموزش و پرورش استان البرزاست.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس