حدود 2 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


حدود 2 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 11 قاچاقچی موادمخدر و کشف یک تن و 830 کیلوگرم مواد افیونی در این استان خبر داد. 

سردار احمد طاهری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش و سراوان با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق سخت گذر این شهرستان ها، اعضای این باند مسلح را که با چهار دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی بخش " گشت" شهرستان سراوان بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات اطراف متواری شدند.
وی خاطر نشان کرد: طی این عملیات و با عکس العمل سریع مأموران ۱۱ سوداگر مرگ دستگیر و ضمن کشف چهار قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح گرینف، سه قبضه سلاح شکاری و ۷۲۱ عدد فشنگ جنگی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده از آنها، یک تن و ۸۳۰کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک کشف شد.
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد