2 مرغداری در کهگیلویه و بویراحمد هشت میلیارد ریال جریمه شدند 


2 مرغداری در کهگیلویه و بویراحمد هشت میلیارد ریال جریمه شدند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 واحد مرغداری گوشتی در این استان به دلیل داشتن تخلف صنفی هشت میلیارد ریال جریمه نقدی شدند. 

براتعلی صالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ۲ واحد مرغداری کهگیلویه و بویراحمد با وجود دریافت نهاده با ارز دولتی ۴۲ هزار ریال اقدام به جوجه ریزی نکرده بودند.

وی افزود: شناسایی این ۲ واحد مرغداری کهگیلویه و بویراحمد و احراز تخلف صنفی آنها پس از بررسی های لازم از سوی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از جریمه نقدی هشت میلیارد ریالی این ۲ واحد مرغداری استان تنظیم هر چه بهتر بازار مرغ و قطع دست مخلان از آن است.

صالحی عنوان کرد: پرونده تخلف صنفی این ۲ واحد مرغداری کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به شعبه ویژه ارسال و متصدیان آنها نیز به پرداخت هشت میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی ابراز داشت: تعدادی از عاملان توزیع مرغ گوشتی در کهگیلویه و بویراحمد مرغ با نرخ دولتی را خارج از شبکه به استان های همجوار صادر می کنند که پرونده این افراد در دست بررسی بوده و به زودی نیز با آنها برخورد قانونی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته