اگر صاحب ماشین هستید حتما این کارها را انجام دهید


داشتن یک ماشین مسئولیت های زیادی دارد و مطمئن شوید که اتومبیل شما از شرایط مناسبی برای رانندگی برخوردار است. روغن را عوض کنید ، فشار تایر را بررسی کنید و مرتباً آن را به گاراژ بیاورید تا بررسی شود.

اگر صاحب ماشین هستید حتما این کارها را انجام دهید

داشتن یک ماشین مسئولیت های زیادی دارد و مطمئن شوید که اتومبیل شما از شرایط مناسبی برای رانندگی برخوردار است. روغن را عوض کنید ، فشار تایر را بررسی کنید و مرتباً آن را به گاراژ بیاورید تا بررسی شود. اما علاوه بر حفظ آنچه در زیر کاپوت ماشین است ، باید فضای داخلی و خارجی خودرو را نیز مرتباً تمیز کنید.


اگر صاحب ماشین هستید حتما این کارها را انجام دهید

1- چراغ های جلو را تمیز کنید
پس از مدتی رانندگی ، چراغهای جلو می تواند کمی کسل کننده و کثیف به نظر برسد. خوشبختانه ، آنها به راحتی با مقداری خمیر دندان سفید کننده تمیز می شوند. برای این کار می توانید به راحتی از نوک انگشتان استفاده کنید. بگذارید حدود 15 دقیقه بماند. مسواک قدیمی را بگیرید و شروع به مالیدن آن روی چراغهای جلو کنید. خواهید دید که خمیر دندان به دلیل همه لکه هایی که روی لیوان است قهوه ای می شود. بعد از اینکه هر اینچ چراغ های جلو را تمیز کردید ، خمیر دندان را با یک حوله مرطوب پاک کنید. خواهید دید که چراغهای جلوی شما مانند گذشته درخشان هستند.

اگر صاحب ماشین هستید حتما این کارها را انجام دهید

2- تمیز کننده خانگی و دستی
برای تمیز کردن روکش مبلمان اتومبیل شما قصد داریم یک تمیز کننده سریع و ارزان بسازیم. یک بطری اسپری و یک قیف بگیرید. 120 میلی لیتر سرکه ، 240 میلی لیتر سودا کلوپ و 60 میلی لیتر آب لیمو را ترکیب کنید. بطری را تکان دهید و سطح مورد نظر برای تمیز کردن را اسپری کنید. این کاملاً روی تودوزی پارچه ای کار می کند و بوی شگفت انگیزی را در ماشین شما ایجاد می کند. آن را روی سطحی که می خواهید تمیز کنید بپاشید و با یک برس سفت و سخت آن را تمیز کنید. بعد از اینکه آن را با برس تمیز کردید ، از یک حوله مرطوب برای پاک کردن تمام آلودگی اضافی استفاده کنید.

اگر صاحب ماشین هستید حتما این کارها را انجام دهید

3-خراش ها را بردارید
این روش فقط برای خراش های سطحی که عمدتا از خاک تشکیل شده اند کار می کند ، زیرا برای رفع خراش های عمیق تر باید با یک متخصص تماس بگیرید. برای پاک کردن خراش های سطحی ، کمی پاک کننده لاک ناخن بدون استون را روی پارچه میکروفیبر بریزید و خراش ها را از بین ببرید.

4- ماشینت را مرتب کن
ما انواع زباله ها را در اتومبیل خود حمل می کنیم، بطری های آب ، کفش های بدنسازی و آنچه شما دارید. حتی اگر یک استعداد سازمانی نیستید ، سعی کنید حداقل هر شش ماه یک بار آن را تمیز کنید. زباله ها را بیرون بریزید و هر آنچه را که واقعاً نیازی به آن ندارید از ماشین خارج کنید. برای کمک به شما در سازماندهی ، یک ترفند عالی برای شما داریم. یک مرتب کننده کفش آویز بخرید (همانطور که در تصویر دیده می شود) و نیمه پایینی آن را ببرید. آن را از پشت صندلی عقب آویزان کنید تا در صندوق عقب شما آویزان شود. از قلاب و دو قطعه رشته استفاده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس