5 کار مفیدی که فقط با سنجاق سر میتوانید انجام دهید


احتمالاً همه ما یک جعبه سنجاق سر خانه داریم، شما می توانید کارهای بیشتری را با استفاده از سنجاق سر انجام دهید تا اینکه فقط برای مو ها از آن استفاده کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سنجاق های سر کاربردی های دیگری نیز دارند.

5 کار مفیدی که فقط با سنجاق سر میتوانید انجام دهید

اگر کسی با موهای بلند در خانه خود دارید ، احتمالاً یک جعبه سنجاق سر خانه دارید، شما می توانید کارهای بیشتری را با استفاده از سنجاق سر انجام دهید تا اینکه فقط برای مو ها از آن استفاده کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که سنجاق های سر کاربردی های دیگری نیز دارند.


1- برای بستن بسته ها
بسته های پلاستیکی برنج ، ماکارونی و چیپس به طور مرتب در کمد آشپزخانه شما باز می مانند؟ با سنجاق به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید. بالای کیسه را بغلتانید و سنجاق را روی کیسه بکشید. این باعث می شود غذای شما مدت زمان بیشتری خنک و هوای مطبوع داشته باشد.

5 کار مفیدی که فقط با سنجاق سر میتوانید انجام دهید

2- به عنوان نشانک هنگام کتاب خوندن
یکی دیگر از کاربرده های مفید سنجاق استفاده از آن به عنوان نشانک کتاب است همیشه که میتواند بسیار مفید باشد.


3-برای شل شدن انتهای یک نوار چسب
آیا وقتی انتهای یک رول نوار چسب تمام مدت برگردد و به رول بچسبد شما را اذیت میکند ؟ خب اینجا سنجاق سر به کار شما می‌آید و میتواند به راحتی به شما کمک کند تا هرچه سریع تر ابتدای پسب چسب را پیدا کنید. کافی است سنجاق را به ابتدای نوار بچسبانید.

5 کار مفیدی که فقط با سنجاق سر میتوانید انجام دهید

4- برای تخلیه بهتر خمیر دندان
در اینجا یک ترفند مفید برای خالی کردن هرچه بهتر تیوب خمیر دندان وجود که میتواند بسیار مفید باشد. قسمت بالای لوله را بغلتانید و با سنجاق محکم کنید. محتوای باقیمانده در لوله به سمت درپوش خالی می شود و به راحتی می توانید از مواد باقی مانده استفاده کنید.

5 کار مفیدی که فقط با سنجاق سر میتوانید انجام دهید

5- هنگام کوبیدن میخ
یک سنجاق سر را در اطراف میخ قرار دهید تا در حالی که چکش می زنید ، میخ را در جای خود نگه دارد. با این کار احتمال اینکه انگشت شست شما به طور تصادفی زیر چکش قرار بگیرد را کاهش می دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر