تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته


00:00؛ اولین ذهنت بیشتر افراد از دیدن این زمان و ست شدن آن، صفر عاشقی است! در یک کلمه یعنی بینهایت یا پایان و شروع دوباره عشقی Start love again که تمامی ندارد. آیا تنها به همین یک خط تفسیر میشود؟ معمولا بسیاری از افراد که ارتباط خوبی با کائات و عالم هستی دارند بی شک به این یک جمله اکتفا نمی کنند و درصدد جمع آوری اطلاعات بیشتری برای مشاهده های...

00:00؛ اولین ذهنت بیشتر افراد از دیدن این زمان و ست شدن آن، صفر عاشقی است! در یک کلمه یعنی بینهایت یا پایان و شروع دوباره عشقی Start love again که تمامی ندارد. آیا تنها به همین یک خط تفسیر میشود؟ معمولا بسیاری از افراد که ارتباط خوبی با کائات و عالم هستی دارند بی شک به این یک جمله اکتفا نمی کنند و درصدد جمع آوری اطلاعات بیشتری برای مشاهده های ناگهانی صفرهای آینه هستند و پیام هایی که فرشتگان به آنها می دهند!

گروه نازوب در این بخش مقاله ای جامع و کامل در خصوص تفسیر 00:00 از طالع بینی، نمادگرایی، پیام فرشتگان، راز های معنوی تا صفر عاشقی را گردآوری کرده ایم از مطالعه این بخش و کاربردهای آن در زندگی تان لذت ببرید.

تفسیر بسیار جالب و خواندنی 00:00

تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته

اگر 00:00 دیدید چه باید کرد؟

هنگامی که جهان شروع به دیدن ساعت آینه 00:00 بارها و بارها می کند، باید بدانید که زمان برخی تغییرات عمده در زندگی شما فرا رسیده است.

شما می توانید برخی از تغییرات عمده و پایان دوره ها ، روابط را تجربه کنید که برخی از آنها ممکن است برای شما یک شوک و تعجب باشد. شاید شما هنوز از اندازه تغییراتی که در انتظار شماست آگاهی نداشته باشید.

ممکن است پذیرفتن شرایط تغییر یافته برای شما دشوار باشد، به خصوص اگر این موارد شامل کسی شود که زندگی شما را برای همیشه ترک کند، اما به زودی متوجه می شوید که این امر به نفع شما بوده است.

تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته

این ساعت آینه نشانه قدرتمندی است که جهان و فرشتگان نگهبان شما برای شما ارسال کرده اند. آنها می خواهند شما فردیتان را بپذیرید و رویاهای خود را دنبال کنید. اکنون زمان آن فرا رسیده است که فارغ از چقدر غیرممکن به نظر برسند ، پیگیری برخی خواسته ها را شروع کنیم.

این ساعت آینه تأییدی است بر اینکه همه چیز ممکن است، شما فقط باید پایدار باشید و به موفقیت عمل خود ایمان داشته باشید.

گاهی اوقات این ساعت آینه اعلام برخی فرصت های جدید پیش روی شماست که در صورت استفاده صحیح از آنها زندگی شما را تغییر می دهد. مهم است که پیام این ساعت آینه را نادیده نگیرید بلکه از اهمیت آن آگاه شوید. این می تواند فراخوانی از جهان برای شروع کار بر روی معنویت شما یا شروع یک مسیر معنوی باشد.

شاید این نشانه ای باشد برای حذف خود از فشارهای جهان مادی و پذیرش معنویت.

ممکن است زمانی باشد که شما متوجه می شوید برخی از مواهب معنوی خاص در حال توسعه ما هستند ، می توانید متوجه شوید که همه آنها را داشته اید و فقط از آنها آگاهی ندارید.

پیام این شماره در زندگی شما هرچه باشد، احساس خوشبختی کنید. این نشانه خاصی از جهان است. اعتماد کنید که شما در راه صحیح قدم برمی دارید، توسط جهان و فرشتگان نگهبان خود محافظت و هدایت می شوید.

خلاصه سریع و کامل

ساعت آینه 00:00 یکی از قدرتمندترین نشانه ها از جهان است. این تغییرات عمده ای را به شما معرفی می کند که باعث ایجاد زندگی خوب می شود.

از بروز آن در زندگی خود نترسید ، اما هدایای آن را با خوشحالی در آغوش بگیرید.

00:00 در طالع بینی و شماره شناسی

هم از نظر عددی و هم از طالع بینی عدد 0 یک عدد بسیار قدرتمند است. در طالع بینی این فرمانروای سیاره پلوتو ، سیاره انرژی هسته ای و تخریب است.

این سیاره بر نشانه مریخ ، همچنین سیاره جنگجو، حکمرانی می کند. این به نوعی ماهیت قدرتمند عدد 0 را دقیقاً مانند سیاره نشان می دهد و امضا می کند که بر آن حاکم است.

این عدد در عدد شناسی نماد همه ، همه چیز ، هیچ چیز ، مطلق است. این نماد دوره قبل از خلقت ما است. صفر نماد بی نهایت، ابدیت، خدا، جهان، پتانسیل و فرصت ها، انتخاب ها، آغاز و پایان، تغییر چرخه ها، تغییر، تمامیت و غیره است.

این یک عدد عرفانی است و به افرادی که تحت تأثیر آن هستند دوز پنهانی و رمز و راز می دهد. این تعداد وحدت و امکان همه است. این عدد شما را ترغیب می کند که اعتماد کنید همه چیز ممکن است.

هنگامی که شروع به ظهور در زندگی شما می شود ، می تواند نشانه ای از راهنماهای شما باشد که رویاهای خود را دنبال کنید صرف نظر از اینکه ممکن است برای همه و حتی برای خودتان غیرممکن به نظر برسد. جرات کنید رویای بزرگی ببینید و قلب خود را دنبال کنید.

وقتی عدد 0 در یک توالی مانند ساعت آینه 00:00 4 بار ظاهر می شود ، قدرت این عدد بسیار زیاد است. مجموع این ارقام نیز 0 است. این ترکیب نماد ابدیت، خلقت، جهان و پایان است. این نماد یک تغییر عمده در جهان خارج و در دنیای خارج است.

شاید این تأثیر خود را به عنوان یک نیاز برای ایجاد تغییر در شما نشان دهد. شاید زمان آن فرا رسیده است که احساسات روده ای و ذهنی خود را دنبال کنید و خواسته های قلبی خود را دنبال کنید. شاید آرزوی شما این است که یک مسیر معنوی را دنبال کنید و جرات و عزم راسخ برای شروع این کار را ندارید.

ساعت آینه 00:00 برای شما شروع و ایمان به خود است. شما تمام موفقیت را دارید. این تعداد پشتیبانی جهان و فرشتگان نگهبان شما را تضمین می کند.

تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته

00:00 ساعت آینه – نمادگرایی و معنی

یکی از نشانه هایی که فرشتگان نگهبان ما برای فرستادن ما انتخاب می کنند ، ساعات آینه است. ساعات آینه ساعاتی است که ساعت ها و دقایق یکدیگر را منعکس می کنند. یکی از قدرتمندترین ساعت آینه ، ساعت آینه 00:00 است.

اگر اتفاق می افتد که به طور منظم دقیقاً ساعت 00:00 به یک ساعت نگاه می کنید ، این وقایع نشانه مطمئنی است که فرشتگان نگهبان یا راهنمای معنوی شما با شما تماس گرفته اند.

عدد 0 عددی با انرژی معنوی بسیار قدرتمند است. با الهی ارتباط دارد.

این عدد نماد شروع و پایان است. این عدد شامل تمام اعداد دیگر است به همین دلیل انرژی آن بسیار قدرتمند است.

همه آنچه در جهان است در درون خود ادغام می شود. جهان با ارسال ساعت آینه به شما 00:00 ، جهان پیام قدرتمندی در مورد معنویت و مسیر زندگی شما ارسال می کند.

صفر تعداد خدا و جهان در نظر گرفته شده است. قدرت آن انرژی تمام اعداد دیگر را تقویت می کند. ساعت آینه 00:00 حاوی 4 برابر قدرت و انرژی این عدد است.

زیرا 0 قدرت اعداد دیگر را تقویت می کند به این معنی که این انرژی نیز دو برابر می شود. این تعداد و ساعت آینه می تواند در زندگی شما باشد تا شما را به خدا و معنویت نزدیک کند.

این می تواند از شما بخواهد که از پیوستن به دنیای مادی خلاص شوید و دنیای معنویت و سایر قلمروها را در آغوش بگیرید. این امر شما را از محدودیت ها و منفی بودن دنیای مادی آگاه می کند و از آزادی ای که هنگام رها شدن از محدودیت ها و وابستگی های زمینی کسب خواهید کرد، آگاه می شود.

تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته

عدد 0 حامل انرژی آزادی، بی نهایت، ابدیت، جهان، یگانگی، تمامیت، چرخه های دائماً در حال تغییر و مداوم، نقطه آغاز و پایان و غیره است. همچنین نشان دهنده پتانسیل و گزینه ها است.

در ترکیب ساعت آینه 00:00 این شماره می تواند دعوت نامه ای برای آغاز یک سفر معنوی با هدف رسیدن به روشنایی معنوی باشد. از شما خواسته می شود که به راهنمایی و شهود درونی خود گوش دهید. این نشان دهنده تمام پتانسیل موجود در جهان است و تأیید می کند که همه ممکن است.

هنگامی که این ساعت آینه ای در زندگی شما ظاهر می شود ، می تواند اعلام برخی تغییرات عمده باشد که به زودی در زندگی شما رخ می دهد. شاید این نشانه برخی از پایان های مهم باشد که باید اتفاق بیفتد تا فضایی برای شروع جدید ایجاد شود.

هر اتفاقی که باید بیفتد خواهد افتاد و ضروری است که با آن مبارزه نکنید بلکه اعتماد کنید که آنچه اتفاق می افتد به نفع خود شماست. هرکس و هر کس دیگری که باید زندگی شما را ترک کند ، این کار را برای بالاترین سود همه افراد انجام خواهد داد.

00:00 از نظر معنوی چیست؟

عدد صفر معنویترین کل اعداد است. این تعداد نشانه چرخه های پایان ناپذیر، پایان ها و آغازهای جدید، پاکسازی مسیر شروع جدید ، شروع یک سفر معنوی، دور شدن از فشارهای دنیای مادی و در آغوش گرفتن دنیای معنوی است.

با آینه شماره 00:00 ، فرشتگان به شما نشان می دهند که به پایان دوره مهم زندگی خود رسیده اید، یک درس اصلی می آموزید، و شما برای یک شروع جدید آماده هستید و آنچه را که آموخته اید در واقعیت خود بگنجانید.

این آغاز جدید می تواند آغاز یک سفر معنوی بدون بازگشت به عقب باشد.

این نشانه تغییر کامل زندگی شماست. این می تواند نشانه چرخه جدیدی باشد که پس از پایان دوره قبلی شروع می شود. این می تواند فاز مربوط به معنویت و پیشرفت آن باشد.

این می تواند به طور جدی به معنای آغاز تحصیلات شما در مورد برخی از رشته های معنوی یا بیدار کردن برخی از استعدادها و توانایی های روانشناختی باشد.

شما ممکن است چیزهایی راجع به خودتان متوجه شوید که اصلاً از آنها آگاهی نداشته اید. می توانید مدیتیشن کنید و برخی از تجربیات دنیوی را تجربه کنید.

وقتی ساعت آینه 00:00 اغلب در زندگی شما ظاهر می شود ، این ظاهر نشانه این است که برخی از نیروهای قدرتمند در مجاورت شما هستند. شاید شما احساس می کنید که برخی از چیزهای زندگی شما به سرعت در حال تغییر هستند و شما قادر نیستید که اتفاقات را کنترل کنید، اما این نباید شما را بترساند. همه چیز همانطور که قرار بود باشد.

تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته

به جهان و راهنمای روح خود اعتماد کنید تا بهترین علاقه خود را در ذهن داشته باشید. اگر اتفاق بدی رخ می دهد یا منفی بافی را تجربه می کنید، اعتماد داشته باشید که همه چیز درست می شود.

این موارد اتفاقاً باعث می شود فضا برای ورود موارد درست به زندگی شما خالی شود. شاید مجبور شوید از چیزی که فکر می کنید برای شما بسیار مهم بوده است دست بکشید و نتوانید بدون آن زندگی کنید اما به زودی خواهید فهمید که این امر برای بهترین ها بوده است.

اگر احساس ناامنی و ترس می کنید ، از Guardian Angels فرشتگان نگهبان خود بخواهید که از شما حمایت و تشویق کنند.

گاهی اوقات ، به نظر می رسد این ساعت آینه ای نیاز به فداکاری چیزی را در زندگی خود به خاطر منفعت بزرگتر اعلام می کند.

همچنین باید مراقب دوستان دروغین و افرادی باشید که وانمود می کنند بهترین علاقه شما را در ذهن دارند. همچنین باید مراقب افرادی باشید که قبلاً از شما استفاده می کنند یا از شما سو استفاده می کنند.

این شماره از شما می خواهد که ابتدا بر روی خود و نیازهای خود تمرکز کنید. از خود و حوزه انرژی خود در برابر کمبود انرژی در افراد و کاربران محافظت کنید.

آینه 00:00 با فرشته نگهبان Mumiah طنین انداز است ، که زمان بین 23:40 تا 00:00 را کنترل می کند. این فرشته نگهبان ذهن روشنی به شما می دهد. او نمادی از افشای اسرار است و به شما بینشی از جهان مقدس می دهد.

این 72 فرشته و آخرین آنها است ، به همین دلیل او نمادی از پایان است بلکه شروع جدید است ، دقیقاً مانند عدد 0. او پتانسیلی برای تولد دوباره و خلقت را به همراه دارد.

ساعت آینه 00:00 نیز توسط Archangels هدایت می شود. هر روز هفته از ساعت 00:00 تا 01:00 بعد از نیمه شب توسط یک ارجل متفاوت اداره می شود.

روز دوشنبه این ساعت آینه توسط Angel Gabriel فرشته گابریل اداره می شود، در روز سه شنبه توسط فرشته فرار کمائیل اداره می شود، در روز چهارشنبه توسط فرشته فرشته مایکل اداره می شود، در روز پنجشنبه توسط فرشته فرشته Zadkiel اداره می شود، در روز جمعه توسط فرشته فرشته اداره می شود هانیل، روز شنبه توسط فرشته فرار زافکیل اداره می شود، و در روز یکشنبه توسط فرشته فرشته رافائل اداره می شود.

یکی از معمول ترین سئوالهائی که مطرح می شود این است که:

چه کسی صفر را کشف کرد؟ البته برای جواب دادن به این سئوال بدنبال این نیستیم که بگوئیم شخص خاصی صفر را ابداع و دیگران از آن زمان به بعد از آن استفاده می کردند.

اولین نکته شایان ذکر در مورد عدد صفر این است که این عدد دو کاربرد دارد که هر دو بسیار مهم تلقی می شود یکی از کاربردهای عدد صفر این است که به عنوان نشانه ای برای جای خالی در دستگاه اعداد (جدول ارزش مکانی اعداد) بکار می رود. بنابراین در عددی مانند 2106 عدد صفر استفاده شده تا جایگاه اعداد در جدول مشخص شود که بطور قطع این عدد با عدد 216 کاملاً متفاوت است. دومین کاربرد صفر این است که خودش به عنوان عدد بکار می رود که ما به شکل عدد صفر از آن استفاده می کنیم.

هیچکدام از این کاربردها تاریخچه پیدایش واضحی ندارند. در دوره اولیه تاریخ کاربرد اعداد بیشتر بطور واقعی بوده تا عصر حاضر که اعداد مفهوم انتزاعی دارند. بطور مثال مردم دوران باستان اعداد را برای شمارش تعداد اسبان، … بکار می برند و در اینگونه مسائل هیچگاه به مسئله ای برخورد نمی کردند که جواب آن صفر یا اعداد منفی باشد.

بابلیها تا مدتها در جدول ارزش مکانی هیچ نمادی را برای جای خالی در جدول بکار نمی بردند. می توان گفت از اولین نمادی که آنها برای نشان دادن جای خالی استفاده کردن گیومه (“) بود.

مثلاً عدد6″21 نمایش دهنده 2106 بود. البته باید در نظر داشت که از علائم دیگری نیز برای نشان دادن جای خالی استفاده می شد ولیکن هیچگاه این علائم به عنوان آخرین رقم آورده نمی شدندبلکه همیشه بین دو عدد قرار می گیرند بطور مثال عدد “216 را با این نحوه علامت گذاری نداریم. به این ترتیب به این مطلب پی می بریم که کاربرد اولیه عدد صفر برای نشان دادن جای خالی اصلاً به عنوان یک عدد نبوده است.

البته یونانیان هم خود را از اولین کسانی می دانند کهدرجای خالی ,صفر استفاده می کردند اما یونانیان دستگاه اعداد (جدول ارزش مکانی اعداد) مثل بابلیان نداشتند. اساساً دستاوردهای یونانیان در زمینه ریاضی بر مبنای هندسه بوده و به عبارت دیگر نیازی نبوده است که ریاضی دانان یونانی از اعداد نام ببرند زیر آنها اعداد را بعنوان طول خط مورد استفاده قرار می دادند.

تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته

البته بعضى ازریاضی دانان یونانی ثبت اطلاعات نجومی را بر عهده داشتند. در این قسمت به اولین کاربرد علامتی اشاره می کنیم که امروزه آن را به این دلیل که ستاره شناسان یونانی برای اولین بار علامت 0 را برای آن اتخاذ کردند، عدد صفر می نامیم.

تعداد معدودی از ستاره شناسان این علامت را بکار بردند و قبل از اینکه سرانجام عدد صفر جای خود را بدست آورد، دیگر مورد استفاده قرار نگرفت و سپس در ریاضیات هند ظاهر شد.

هندیان کسانی بودند که پیشرفت چشمگیری در اعداد و جدول ارزش مکانی اعداد ایجاد کردند هندیان نیز از صفر برای نشان دادن جای خالی در جدول استفاده می کردند.

اکنون اولین حضور صفر را به عنوان یک عدد مورد بررسی قرار می دهیم اولین نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که صفر به هیچ وجه نشان دهنده یک عدد بطور معمول نمی باشد. از زمانهای پیش اعداد به مجموعه ای از اشیاء نسبت داده می شدند و در حقیقت با گذشت زمان مفهوم صفر و اعداد منفی که از ویژگیهای مجموعه اشیاء نتیجه نمی شدند، ممکن شد.

هنگامیکه فردی تلاش می کند تا صفر و اعداد منفی را بعنوان عدد در نظر بگیرید با این مشکل مواجه می شود که این عدد چگونه در عملیات محاسباتی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم عمل می کند. ریاضی دانان هندی سعی بر آن داشتند تا به این سئوالها پاسخ دهندو در این زمینه نیز تا حدودى موفق بوده اند .

این نکته نیز قابل ذکر است که تمدن مایاها که در آمریکای مرکزی زندگی می کردند نیز از دستگاه اعداد استفاده می کردند و برای نشان دادن جای خالی صفر را بکار می برند.

بعدها نظریات ریاضی دانان هندی علاوه بر غرب، به ریاضی دانان اسلامی و عربی نیز انتقال یافت. فیبوناچی، مهمترین رابط بین دستگاه اعداد هندی و عربی و ریاضیات اروپا می باشد.

در ادامه معنی ساعت 00:00

ضمیر ناخودآگاه شما باعث شده است که چشمان شما به ساعت بیفتد و شما دیده اید که ساعت 00:00 را نشان می دهد! کاملا منطقی است که از خود بپرسید که آیا این نشانه ای است؟ پاسخ بله است! این نشانه ای است که می تواند توسط فرشتگان یا توسط یک راهنمای معنوی برای شما ارسال شود یا اگر در حال حاضر در یک دوره انعکاس شدید خود هستید، حتی توسط خود شما می تواند ارسال شود.

ما می توانیم با کمک ۷۲ فرشته نگهبان تفسیر کاملی از ساعت 00:00 را ارائه دهیم. سپس به معنای نهفته در پشت این علامت که توسط جهان فرشته برای شما ارسال شده است دسترسی پیدا خواهید کرد. همچنین شما می توانید اسامی فرشتگانی را که در این ساعت نفوذ دارند و همچنین روزهایی از هفته را فرا بگیرید که می توانید از آنها کمک بگیرید.

همچنین اهمیت ساعت 00:00 در علم اعداد برای شما فراهم می شود. مطالعه اعداد به ما اطلاعات زیادی در مورد آنچه ممکن است در طول عمر با آن روبرو شویم می دهد. “0” یک عدد قدرتمند است که با مقدسات ارتباط دارد. این نمایانگر آغاز و پایان است. ساعت 00:00 بنابراین یک ساعت جفت است که از تمام ساعات دیگر نیز تشکیل شده است.

تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها اهمیت ساعت 00:00 با فرشتگان نگهبان

فرشتگان به شما نشان می دهند که در پایان یک چرخه قرار دارید، انتهایی که خبر از تولد دوباره می دهد. شما می خواهید مرحله جدیدی از زندگی خود را تجربه کنید، به ویژه در سطح معنوی. فرشتگان در مطالعه متون یا اسناد مربوط به مقدسات و همچنین مربوط به هنرهای پیشگویی به شما کمک می کنند. شما قصد دارید یک بیداری مهم یا شاید حتی افشاگری را تجربه کنید!

شما باید هنگام کار با انرژی های مختلف ۷۲ فرشته، مدیتیشن را به هر روشی که در دسترس شما است تمرین کنید. این به شما امکان می دهد گفتگوی داخلی خود را که گاهی اوقات طاقت فرسا است کنترل کنید. اگر کارها را یک گام جلوتر بردارید، حتی ممکن است به یک آرامش ذهنی برسید.

معنی ساعت 00:00 به شما می گوید که نیروهای بزرگی در اطراف شما کار می کنند. در حال حاضر احساس می کنید کنترل جنبه های خاصی از زندگی دشوار است اما این برای همیشه ادامه نخواهد داشت. سرانجام، شما باید انرژی هایی را کنترل کنید که متأسفانه همیشه با روش های مثبت ظاهر نمی شوند. اگر قادر به انجام این کار نیستید، از فرشتگان کمک بخواهید و آنها محافظت شما را برای مقابله با روحیه های بد اطراف شما فراهم می کنند.

این ساعت جفت همچنین در تلاش است تا به شما هشدار دهد که ممکن است مجبور شوید با شخصی که برای شما عزیز است و دیگر در دسترس نباشد معامله کنید. همچنین بر نوعی فداکاری تأکید دارد. هر آنچه از شما خواسته یا پیشنهاد می شود را نپذیرید، به خصوص اگر به ضرر خودتان باشد. شما باید به دیگران کمک کنید، در این شکی نیست، اما باید به نیازهای خود نیز فکر کنید.

تفسیر فرشته ای ساعت 00:00

تفسیر و راز دیدن عدد 00:00 و زمان نفوذ فرشته ها در ایام هفته

فرشته نگهبان که با ساعت 00:00 مطابقت دارد مومیایی است که دوره تأثیر او از ساعت ۲۳:۴۰ تا 00:00 ادامه دارد. او نمایانگر افشای اطلاعات Disclosure of information است و شفافیت ذهن را به ارمغان می آورد. او به شما دانش جهان مقدس را می دهد. او هاله خود را به شما می تاباند تا به شما کمک کند در جهان برجسته شوید.

مومیا هفتاد و دومین فرشته است و بنابراین آخرین است، اما همراه او تولد دوباره و پتانسیل شروع یک چرخه جدید از خلقت وجود دارد. او به شما اجازه می دهد شروع بالاتری در حوزه هنرهای پیشگویی داشته باشید. او همچنین در حمایت از کسانی که نزدیک به مرگ هستند بسیار کمک شایانی می کند.

نفوذ فرشته ها در ساعت 00:00 در ایام هفته

شنبه:

ساعت ها: از ساعت 00:00 تا 0۱:00
فرشته: زافکیل
انرژی سیاره ای: زحل

یکشنبه:

ساعت ها: از ساعت 00:00 تا 0۱:00
فرشته: رافائل
انرژی سیاره ای: Sun خورشید

دوشنبه:

ساعت ها: از ساعت 00:00 تا 0۱:00
فرشته Angel : گابریل
انرژی سیاره ای: ماه

سه شنبه:

ساعت ها: از ساعت 00:00 تا 0۱:00
فرشته: کامائیل
انرژی سیاره ای: مریخ

چهارشنبه:

ساعت ها: از ساعت 00:00 تا 0۱:00
فرشته: میخائیل
انرژی سیاره ای: عطارد

پنجشنبه:

ساعت ها: از ساعت 00:00 تا 0۱:00
فرشته: زادکیل
انرژی سیاره ای: مشتری

جمعه:

ساعت ها: از ساعت 00:00 تا 0۱:00
فرشته: هانیل
انرژی سیاره ای Planetary energy: زهره

و در آخر؛
ساعت 00:00
اخرین ساعت دلتنگی مهر دلتنگی مهر
چه غم انگیز شده
جمعه که خود سبب اشکِ همه ی عاشق هاست
ز سر رفتن مهر
به رُخش اشک سرازیر شده
همه ی خواهش جمعه
به نگاهش مخفیست
ناگزیرست ولی
مهر
محکوم Convicted به این دلتنگیست….

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده اف 35