دادن جواز دفن و خاکسپاری با تعهد نامه است


دادن جواز دفن و خاکسپاری با تعهد نامه است

فرماندار شهرستان بویراحمد در خصوص نحوه برگزاری خاکسپاری ها در این شهرستان گفت: همه صاحبان عزا و خاکسپاری باید از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند؛ لذا با توجه به تعهد نامه به جهت جلوگیری از تجمع، کلیه مراسم‌های خاکسپاری و تشییع جنازه تا اطلاع ثانوی ساعت 7 صبح تا 9 صبح انجام می‌گیرد.

مجید احمدی با بیان اینکه امروز وضعیت شهرستان بویراحمد بحرانی به نظر می رسد، افزود: بررسی وضعیت بیمارستان ها در مرکز استان نگران کننده است.
وی رعایت دستورالعمل های ابلاغی را یادآور شد و تصریح کرد: تجمعات در مراسم‌های عزاداری و خاکسپاری عامل مهم گسترش شیوع این ویروس در شهرستان بویراحمد است.
فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان قبایل و طوایف در روستاها و بخش‌ها، اظهار کرد: همه در قبال سلامت و جان دیگران مسئول هستیم.
احمدی در خصوص نحوه برگزاری خاکسپاری ها در این شهرستان، عنوان کرد: همه صاحبان عزا و خاکسپاری باید از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند؛ لذا با توجه به تعهد نامه به جهت جلوگیری از تجمع، کلیه مراسم‌های خاکسپاری و تشییع جنازه تا اطلاع ثانوی ساعت ۷ صبح تا ۹ صبح انجام می‌گیرد.
وی ادامه داد: تجمع بیشتر از ۳۰ نفر و همچنین حضور مداح یا هرگونه آلات موسیقی در خاکسپاری ها نیز ممنوع است.
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی حفظ سلامت جامعه مهم است و از تشدید نظارت و بازرسی ها در شهرستان بویراحمد خبر داد.
به گزارش ایسنا، در پی اعلام وضعیت فوق قرمز در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، مجید احمدی- فرماندار بویراحمد به همراه برخی از مسئولان، صبح امروز از بانک ها، ادارات و بازار یاسوج به صورت سرزده بازدید کرد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس