جزء خوانی قرآنی کریم بچه های مسجد در شهر ارطه


جزء خوانی قرآنی کریم بچه های مسجد در شهر ارطه

چمانی از اجرای طرح جزء خوانی قرآن کریم به همت اعضای کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه خبر دادو گفت: این طرح در روزهای ماه مبارک رمضان در بازه زمانی 10 صبح ویژه خواهران و 17و30دقیقه مختص برادران اجرا می شود.

«زین الله چمانی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن یادگار رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص)است و باید از لحظه به لحظه این ماه با فضیلت برای تلاوت، درک و پیاده کردن رهنمودهای معجزه پیامبر(ص) در زندگی، بهره گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده ارطه به شیوع کرونا و تاکید مراجع ذی صلاح مبنی بر عدم برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی که به تجمع مردم ختم می شود اشاره و اظهار کرد: این کانون در ماه ضیافت الهی، طرح جزءخوانی قرآن را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی اجرا می کند.

وی با بیان اینکه این طرح به همت اعضای کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه تدارک دیده شد، گفت: این طرح در روزهای ماه مبارک رمضان در بازه زمانی 10 صبح ویژه خواهران و 17و30دقیقه مختص برادران اجرا می شود.

چمانی به تلاش کانون معراج درخصوص اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و پاسداشت این کتاب الهی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و خاطرنشان شد: هر آنچه در جامعه ما وجود دارد از برکت قرآن کریم است.

وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان را فرصت بی نظیری برای انجام بیشتر و بهتر فعالیت های فرهنگی قرآنی است که تلاش داریم در حد توان بچه های مسجد رسول اکرم(ص) زمینه بهره مندی هر چه بیشتر مردم مومن و روزه دار شهر ارطه از فیوضات قرآن کریم را فراهم کنیم.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان