آنتونیو جیوناتزی معتقد است که مازپین به او بی احترامی کرده است


فرمول یک ایران – آنتونیو جیوناتزی معتقد است که نیکیتا مازپین برای دیگران احترامی قائل نیست و همین موضوع به او اجازه نداد که بتواند آخرین دور خودش در مرحله اول تعیین خط را ثبت کند. راننده آلفارومئو در آخرین لحظات مرحله اول تعیین خط در آستانه حذف شدن بود اما همچنان فرصت انجام یک دور دیگر را داشت. این فرصت را نیکیتا مازپین از او گرفت. راننده روسی...

فرمول یک ایرانآنتونیو جیوناتزی معتقد است که نیکیتا مازپین برای دیگران احترامی قائل نیست و همین موضوع به او اجازه نداد که بتواند آخرین دور خودش در مرحله اول تعیین خط را ثبت کند.

راننده آلفارومئو در آخرین لحظات مرحله اول تعیین خط در آستانه حذف شدن بود اما همچنان فرصت انجام یک دور دیگر را داشت.

این فرصت را نیکیتا مازپین از او گرفت. راننده روسی تیم فرمول یک هاس تا آغاز دورش از اسلیپ استریم آنتونیو استفاده کرد و چند لحظه قبل از آغاز دور اصلی از او سبقت گرفت.

این به معنی خراب شدن آخرین دور آنتونیو بود چراکه دیگر امکان ثبت دور سریع را نداشت. او در این رابطه گفت:

همه چیز کاملا مشخص است. ما در آغاز دور به همدیگر احترام می‌گذاریم و او احترامی قائل نبود. این برای دور آخر تعیین خط درست نیست و من نتوانستم دور آخرم را ثبت کنم. بله، توضیح دادنش سخت است.

آنتونیو جیوناتزی تایید کرد که هنوز با مازپین صحبت نکرده است. راننده 2021 هاس حتی قبل از قرار گرفتن پشت فرمان زیر ذره بین قرار گرفت و در اولین رقابتش در فرمول یک بحرین در همان ابتدای کار حذف شد. حالا هم با انجام این کار انتقادات زیادی به او وارد شده است. او در دفاع از خودش گفت:

در فرمول یک شرایط کمی سخت است چراکه در آن مرحله 20 ماشین حضور دارند.

همه در یک بازه زمانی به پیست می آیند و پیست به اندازه کافی بزرگ نیست که همه ما در آن رانندگی کنیم.

ما در مورد این موضوع صحبت کرده بودیم و من با رعایت کردنش مشکلی ندارم اما زمانی که فقط سه ثانیه باقی مانده است، یا سبقت می گیری یا باید به پیت برگردی.

برای همین فکر نمی کنم کارم مشکلی داشته باشد. من اینجا هستم که دورهایم را ثبت کنم و خب همه ما در یک جهان به سر می بریم!

رانندگی با ماشین کمی سخت است و نمیتوان با اطمینان گفت که دور بعدی چه زمانی ثبت خواهد شد.

در نهایت هر دو ماشین نتوانستند به مرحله بعد برسند و فردا مازپین در جایگاه 19 و آنتونیو جیوناتزی هم از جایگاه 17 رقابت را آغاز خواهد کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟