برگزاری برنامه‌ها و مسابقات رمضانی ویژه کودکان در نجف اشرف


برگزاری برنامه‌ها و مسابقات رمضانی ویژه کودکان در نجف اشرف

بخش رسانه در آستان مطهر علوی از برگزاری برنامه ها و مسابقات ماه مبارک رمضان ویژه کودکان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، مرکز فرهنگ کودکان المحسن متعلق به بخش رسانه در آستان مطهر علوی اعلام کرد: برنامه های متنوعی ویژه ماه مبارک رمضان برای کودکان مانند مسابقات دینی، مسابقات سرگرم کننده و مسابقات اطلاعاتی متنوع و مفید با نظارت واحد زایر کوچک این مرکز برگزار می شود.

«حیدر الکعبی» مسئول این مرکز گفت: «صندوق الخیرات» یکی از برنامه های رمضانی است. این برنامه مشتمل بر چهار قسمت کودکان را تشویق می کند که صندوق مخصوص صدقاتی را که در طول ماه مبارک رمضان برای توزیع بین فقیران و نیازمندان جمع آوری می کند. ایجاد کنند. برنامه دیگر «لصوص رمضان» است . این برنامه به سرقت زمان در ماه مبارک رمضان توسط اینترنت، تلویزیون و خواب زیاد می پردازد. برنامه دیگر ویژه کودکان «ممهدون» است که به مسئله مهدویت می پردازد و هر روز جمعه از ماه مبارک رمضان پخش می شود.

الکعبی افزود: برنامه «وصایای لقمان ع» تشریحی ساده در مورد وصایای لقمان حکیم به کودکان است که در چهار قسمت تهیه شده است. برنامه «صحتی» به برخی از اطلاعات ساده بهداشتی از طریق یک عروسک می پردازد و در پنج قسمت است. برنامه «المتحدی الصغیر» درباره حفظ قرآن و تواشیح است. هدف آن ایجاد روح رقابت است. برنامه دیگر «الشیف الصغیر» است که در پنج قسمت تهیه شده است.

هدف مرکز فرهنگ کودکان در آستان مطهر علوی تثبیت ارزش های اصیل اسلامی مبتنی بر میراث اهل بیت(ع) و هنجارهای احتماعی مسالمت آمیز در عراق است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...