فعالیت‌های قرآنی آستان مقدس حسینی در ماه مبارک رمضان


فعالیت‌های قرآنی آستان مقدس حسینی در ماه مبارک رمضان

آستان مقدس امام حسین(ع) فعالیت ها و مسابقات قرآنی داخلی و بین المللی را در ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از nashatat، با آغاز ماه مبارک رمضان، دارالقرآن کریم در آستان مقدس امام حسین(ع) فعالیت‌های قرآنی خود در این ماه مبارک آغاز کرد. این فعالیت‌ها شامل ختم های قرآن، مسابقات، دوره های آموزشی و کارگاه های توسه در داخل و خارج از عراق است.

«صفاء السیلاوی» مسئول مرکز رسانه قرآن کریم، گفت: دارالقرآن کریم برنامه ها و کارگاه های متعددی را برگزار می کند که مهم‌ترین آنها ختم قرآن کریم است که هرساله در داخل صحن حسینی برگزار می شود و از طریق شبکه ماهواره ای کربلا و شبکه های اجتماعی دارالقرآن کریم و کارگاه های آموزشی در داخل و خارج از عراق پخش می شود.

السیلاوی گفت: فعالیت های قرآنی متنوع دارالقرآن کریم شامل برپایی ختم قرآن، مسابقات قرآنی در استان و مناطق مختلف بغداد، بابل، ذی قار، بصره، قرنه و آمرلی است. این فعالیت ها همه محافل اجتماعی را دربرمی گیرد.

وی ادامه داد:بیش از 50 ختم قرآنی ویژه برادران و خواهران برگزار می شود. همچنین مسابقات، دوره آموزشی مجازی و برنامه های ویژه کودکان در طول ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز رسانه قرآن کریم گفت: دارالقرآن کریم سلسله کارگاه های جامع قرآنی را برای پیشرفت مهارت ها در تلاوت، حفظ، تفسیر، احکام وقف و ابتداء برگزار می کند. این برنامه ها از طریق شبکه های اجتماعی دارالقران کریم پخش می شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...