کشف 10 میلیارد تومان لوازم یدکی خودرو قاچاق در تهران


کشف 10 میلیارد تومان لوازم یدکی خودرو قاچاق در تهران

تهران-ایرنا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر و کشف تعداد 2 هزار و 600 قلم انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق ساخت کشور کره ، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش محموله قاچاق شده را 10 میلیارد تومان اعلام کرده اند.

به گزارش ایرنا از پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ "علی ولی پور گودرزی " روز یکشنبه توضیح داد: روز گذشته برابر اطلاع از مبنی بر تخلیه و نگهداری مقادیری لوازم یدکی خارجی قاچاق در دو باب سوله به آدرس کهریزک احمدآباد ، مامورین این پلیس به محل اعزام شدند که مشاهده می‌گردد از چهار دستگاه خودرو سواری موسوم به شوتی اقدام به تخلیه کالا می شود.

وی بیان داشت: ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس ، مشاهده می کنند، چهار دستگاه خودرو سواری موسوم به شوتی با انجام تغییرات فیزیکی در خودرو و مخدوش کردن پلاک به محل مراجعه و اقدام به تخلیه مقادیر متنابهی لوازم یدکی خارجی از نوع خودروهای هیوندا و کیا کرده اند.

پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه رانندگان خودروهای شوتی اظهار داشتند که در چند روز گذشته طی دو مرحله اقدام به تخلیه انواع لوازم یدکی خارجی در این مکان کرده و مالک اصلی کالاها را از گناوه بدون هیچ گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی به مقصد تهران بارگیری کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالاهارا شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالک کالاها را دستگیر کردند.

وی ابراز داشت: متهم در بازجوئی های اولیه به جرم ارتکابی معترف و ضمن قبول مالکیت کالاهای مکشوفه بیان داشت کالاها را از گناوه خریداری و با خودرو شوتی به انبار تهران فرستاده است. کارآگاهان با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...