230 مجوز زیست محیطی توسعه پارسال در خلخال صادر شد


230 مجوز زیست محیطی توسعه پارسال در خلخال صادر شد

اردبیل_ایرنا_ رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلخال گفت: پارسال در راستای حمایت از تولید، 230 مجوز زیست محیطی احداث، توسعه و بهره‌برداری از سوی این اداره صادر و در اختیار مجریان طرح‌ها قرار گرفت.

مهدی کسایی روز یکشنبه به ایرنا افزود: با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی و بر اساس مقررات و ضوابط استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسی در این مدت ۷۱ یک مورد مجوز زیست محیطی احداث کارگاه‌ها و واحدهای اشتغال زا در زمینه تولید محصولات بهداشتی، ماسک، راه اندازی آزمایشگاه غذا و دارو ، محصولات غذایی ، طرح‌های دامداری صادر شده است .

وی گفت: پارسال همچنین ۲۴ مورد مجوز زیست محیطی توسعه و بهره برداری برای ادامه کار کارگاه‌های تولیدی فعال و نیز ۱۳۵ مورد مجوزهای زیست محیطی تغییرکاربری جهت احداث اتاقک‌های نگهبانی، کارگری ، استخرهای آب و ایجاد حصار فنس کشی باغات، مجوزهای گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی، مجوزهای الحاق زمین به محدوده روستاها جهت احداث واحد مسکونی صادر شد.

وی بیان کرد: در حوزه نظارت و پایش جهت نظارت بر نحوه عملکرد زیست محیطی کارگاه‌های تولیدی وصنعتی شهرستان نیز از طرف کارشناسان اداره محیط زیست در طی سال گذشته ۳۰۳ مورد پایش، نمونه برداری، نظارت بر خود اظهاری انجام شده که نتیجه آن منجر به صدور ۲۱ مورد اخطار زیست محیطی به واحدهای تولید و خدماتی بی توجه به مستایل زیست محیطی شده است.

کسائی گفت: در حوزه آموزش و با در نظر گرفتن وضعیت کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه آموزش چهره به چهره در فضای باز مد نظر قرار گرفت و در یک سال گذشته ۴۴ برنامه آموزشی چهره به چهره توسط محیط بانان برای اهالی روستاهای بخش‌های تابعه در مناطق آزاد و تحت مدیریت، همچنین زنبورداران، عشایر، گردشگران طبیعت و کوهنوردان برگزارشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید