طبخ و توزیع روزانه 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزد


طبخ و توزیع روزانه 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزد

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: همزمان با افتتاح 60 آشپزخانه طبخ غذا در قالب رزمایش «ایران همدل- اطعام مهدوی»، روزانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداقل 15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

«محمد شجاعان» در این باره اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان ۶۰ آشپزخانه در سطح استان روزانه در مجموع حداقل ۱۵ هزار پرس غذای گرم در راستای رزمایش گسترده ایران همدل طبخ و در قالب طرح هم‌سفره (اطعام مهدوی) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به نقش نیکوکاران در طبخ غذای گرم و تهیه بسته‌های معیشتی، گفت: سبدهای معیشتی که با مشارکت خیران و نیکوکاران یزدی تهیه‌ شده نیز بین نیازمندان در سطح استان توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ضمن دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش یزدی نسبت به کمک به همنوعان خود به ویژه در ماه مبارک رمضان، گفت: کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ نیز به منظور مشارکت نیکوکاران و پرداخت کمک های غیرحضوری در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، شجاعان افزود: سامانه ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای سهولت در پرداخت کمک ها در نظر گرفته شده است و تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردم نیک اندیش استان یزد در سراسر استان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!