‌رفع موانع تولید پیش‌درآمد تحقق شعار سال است


‌رفع موانع تولید پیش‌درآمد تحقق شعار سال است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد رفع موانع تولید را پیش‌درآمد تحقق شعار سال دانست و گفت: تحقق این مهم دغدغه مدیریت ارشد استان است.

«سید مسعد عظیمی» در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، به ضرورت ارتقای کیفی و کمی تولید در دوران پساکرونا اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دغدغه مدیریت ارشد استان رفع موانع تولید است.

وی خاطرنشان کرد: رفع موانع تولید پیش‌درآمد تحقق شعار سال است و مدیران استان در حوزه اقتصادی، تولید و صنعت وظیفه دارند درخصوص رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تمام ظرفیت‌های خود را به کار گیرند.

«محمدرضا علمدار یزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست گفت: برای اولین بار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد مقام اول را در سطح کشور به دست آورده که در این رابطه لازم است‌ از حمایت‌های مدیریت ارشد استان و تلاش‌های همه دستگاه‌های عضو کارگروه تشکر و قدردانی شود.

‌به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در این نشست مشکلات چهار واحد تولیدی و صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع تولید در این واحدها تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | واکنش جالب صداپیشه جناب‌خان بعد از دیدن عکس رامبد جوان