تولید ویژه‌برنامه‌های رمضان در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد


تولید ویژه‌برنامه‌های رمضان در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تولید چند ویژه‌برنامه برای ماه مبارک رمضان، در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با مشارکت ستاد دیه استان ویژه برنامه «ماه مهربانی» را تولید و در حال پخش دارد.

«محمد فکر» رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این باره گفت: برنامه «ماه مهربانی» در راستای جمع آوری کمک های نقدی خیرین برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمدی و بازگرداندن آنها به آغوش گرم خانواده هایشان تهیه و تولید شده و هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز یزد پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین چهار برنامه جشن گلریزان برای دومین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی با حضور هنرمندان، خیرین، پیشکسوتان در راستای جمع آوری کمک های نقدی خیرین عزیز صورت گرفته است.

برنامه «آفتاب ضیافت» ویژه نوجوانان در ماه مهمانی خدا

«احمد عظیمی‌فر» مسئول اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از تولید ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «آفتاب ضیافت» خبر داد و گفت: این برنامه برای دومین سال با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی با محوریت نوجوانان تهیه و منتشر خواهد شد.

وی افزود: این برنامه در قالب ۱۵ قسمت تهیه شده و شامل آیتم‌هایی از جمله میزگرد دانش‌آموزی با موضوعات روز، معرفی نخبه‌های آموزشی در همه زمین‌ها بخصوص در عرصه قرآنی، پخش سرود و نماهنگ های دانش آموزی، سخنرانی استاد اسماعیل پور از شاگردان برجسته یزدی‌تبار استاد قرائتی هستند و تفسیر سوره واقعه را در این برنامه بیان می‌کنند.

عظیمی‌فر اظهار کرد: این برنامه کاربردی و شاد برای نوجوانان و نونهالان از نیمه دوم ماه رمضان از شبکه استانی یزد و همچنین پیام رسان شاد و آپارات بعد از نماز ظهر و عصر به مدت ۴۵ دقیقه پخش خواهد شد.

تولید ویژه برنامه‌ی «به سوی بهشت» به میزبانی محلات

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد همچنین با همکاری بسیج و کانون مداحان به میزبانی ۱۵ محله قدیمی شهر یزد اقدام به تهیه‌ی برنامه «به سوی بهشت» به مناسبت ماه مبارک رمضان کرده است.

این برنامه با حضور مسئولان و مداحان هیات‌ها تولید شده و در آن به مناجات خوانی، مداحی، خواندن اشعار قدیمی و همچنین تهیه کلیپ خاطره‌ساز از عملکرد آن محله در زمان‌های گذشته و عکس‌های قدیمی مراسم‌های ایام ماه مبارک رمضان تهیه و ساخته شده است.

این برنامه شامل ۱۵ قسمت است که پخش آن از ابتدای ماه رمضان در فضای مجازی آغاز شده است.

رمضان، سلامت و سبک زندگی با تهیه بسته‌ی «نارنجستان»

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برای اولین بار در ایران برای بررسی ابعاد مختلف سلامت و جنبه‌های مختلف سبک زندگی نسبت به تولید ویژه برنامه سلامت و سبک زندگی با عنوان «نارنجستان» اقدام و آن را در قالب یک بسته‌ی کامل ارائه کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، این ویژه برنامه، بسته‌ی کاملی برای تقویت، سلامت جسم، سلامت روح و روان، سلامت اجتماعی، سلامت معنوی است که با هدف کار ترویجی و فرهنگی در بین مردم با توجه به بوم و اقلیم استان یزد برای پیشگیری از انواع بیماری‌های جسمی و نیز بررسی و هشدار درباره رابطه دوطرفه بین سلامت و خانواده، علم و تمدن و سایر بخش‌ها، تهیه و ارائه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش