ارتش همواره آماده جانفشانی برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران است


ارتش همواره آماده جانفشانی برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران است

سبزوار- ایرنا- نماینده نیروی زمینی ارتش در شهرستان سبزوار گفت: ارتش همواره آماده جانفشانی برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران است و از ابتدای پیروزی انقلاب در دفاع از کیان و مرزهای کشور در برابر تهدیدات بیگانگان خوش درخشیده است.

ستوان دوم محمدمعینی نسب روز یکشنبه همزمان با فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این روز یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با وفاداری به انقلاب با شجاعت در برابر تهدیدات بیگانگان ایستادگی کرده و در این راه هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم نموده است.

نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سبزوار گفت: ارتش و تمامی نیروهای مسلح ایران همواره آماده جانفشانی برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران هستند و در هر نقطه از کشور که نیاز به خدمت احساس شود با تمام امکانات و نیرو آماده ارائه خدمات به مردم می‌شوند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تیکه بر توان داخلی، فناوری بومی و با بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات در زمینه تولیدات نظامی اقتدار دفاعی و نظامی ایران را به رخ دشمان کشانده است.

ستوان دوم معینی نسب ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتش مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گران بهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن، روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد.

شهرستان سبزوار در ۲۳۷ کیلومتری غرب مشهد بیش از ۴۱۰ شهید ارتشی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...