فرماندار مهریز: تامین شغل و زمین مطالبه اصلی مددجویان کمیته امداد است


فرماندار مهریز: تامین شغل و زمین مطالبه اصلی مددجویان کمیته امداد است

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: 2 نیاز اصلی مددجویان و نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان، ایجاد اشتغال به خصوص تامین زمین مناسب برای ساخت مسکن است که این موارد از سوی مسوولان نهادهای ذی ربط پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی شنبه شب در بررسی مسایل و مشکلات کمیته امداد شهرستان به اهمیت رسیدگی به مددجویان به خصوص در شرایط خاص شیوع کرونایی اشاره کرد و افزود: ۱۴۰۰ که به سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شد باید محور فعالیت به خصوص برای نیازمندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: دولت با وجود تحریم ها با بضاعتی که دارد تاکنون در منطقه با همکاری خیران و پیگیری کمیته امداد و برخی تشکل ها برای اشتغال و مسکن مددجویان اقدام کرده است ولی برای توفیق بیشتر و حل مشکل امسال با جدیت ماموریت خود را انجام می دهد.

فرماندار مهریز گفت: اگر اشتغال مددجویان و جوانان حل شود و در کنار آن زمینه اشتغال به وجود آید بخش عمده ای از ناهنجاری ها و آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه رفع می شود و همه باید دولت را برای تحقق اهداف بیش از پیش همراهی کنند.

زارع زاده مهریزی به اهمیت جذب کمک‌های مردمی و هدایت آن به سوی ایجاد اشتغال و تولید و همچنین ساخت مسکن برای افراد نیازمند جامعه اشاره کرد و یادآور شد: هرجا مردم در بخش‌های مختلف در کنار مسوولان ورود و همکاری کردند بیشتر نیازها و مشکلات حل شد .

همچنین احمد ایزدی مدیر کمیته امداد مهریز گزارشی از آخرین وضعیت این نهاد در منطقه ارایه و تامین مسکن و ایجاد اشتغال را از جمله نیازهای اساسی مددجویان ذکر کرد و همکاری فرمانداری و خیران را در این ارتباط خواستار شد.

هم‌اکنون یک هزار و ۵۰۰ خانوار شامل سه هزار و ۴۰۰ مددجو از خدمات کمیته امداد مهریز استفاده می‌کنند و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حدود ۵۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری یزد نیز از حمایت های کمتیه امداد استان برخوردار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین