امام جمعه همدان: مدیران باید به آموزه‌های قرآنی عمل کنند


امام جمعه همدان: مدیران باید به آموزه‌های قرآنی عمل کنند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید علاوه بر انس و الفت بیشتر با قرآن کریم به آموزه‌های آن عمل کرده و عملکرد خود را با قرآن یکی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» شامگاه شنبه با قدردانی از «امامعلی طاهری» پاکبان همدانی که در تصاویر منتشر شده در فضای مجازی در حال قرائت قرآن بود، اظهار داشت: جامعه‌ای که با فرهنگ و آموزه های قرآنی آشنا شود، به ایمان، صبر، رشد و تکامل بهتری دست پیدا می‌کند چراکه کتاب قرآن تامین کننده سعادت زندگی دنیوی و اخروی است و باید در زندگی بشر حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: اقدام این پاکبان که با وجود سختی کار قرائت قرآنش ترک نمی‌شود، ‌برای تمام کسانی که با فرصت بیشتر در طول روز توجه کمتری نسبت به قرآن دارند حجت است و تاکید بر اینکه دارد که کمبود زمان را نمی‌توان بهانه‌ای برای غفلت از قرآن بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه به تعبیر پیامبر گرامی اسلام(ص)، قرآن کریم ابزاری برای تربیت انسان است، گفت: جامعه‌ای که با قران ارتباط بگیرد در انجام مسئولیت‌ها و کارهایی که به او سپرده می‌شود، عملکرد بهتری خواهد داشت.

امام جمعه همدان: مدیران باید به آموزه‌های قرآنی عمل کنند

وی با اشاره به اینکه در روایات بسیاری بر توجه به قرآن و قرائت آن به خصوص در ماه رمضان تاکید شده است، اظهار داشت: قرآن کتابی برای قرائت در مراسم ختم نیست و اگر کسی یک آیه از قرآن را در این ماه قرائت کند، ثواب چندین نبی خداوند به او عنایت خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ادامه داد: امثال آقای طاهری در سطح جامعه بسیار هستند و باید به مجموعه شهرداری به دلیل داشتن چنین نیروهایی تبریک گفت و امیدواریم آنقدر جامعه دینی ما با قرآن ارتباط داشته باشد که هزاران صحنه همچون این صحنه را مشاهده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق