ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار در پاسداری از ارزش‌های اسلامی است


ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد اقتدار در پاسداری از ارزش‌های اسلامی است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران ارتش جمهوری اسلامی را بخش جدایی ناپذیر نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ارتش نماد و تجلی ماندگار از عزت، اقتدار، پایمردی و شجاعت در مسیر حفظ دستاوردهای انقلاب و کیان اسلامی است.

احمد حسین‌زادگان روز یکشنبه با انتشار پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با غیرت و سلحشوری در عرصه‌ها و صحنه‌های خطیر جانبازی و ایثارگری برای وطن اسلامی حاضر است.

وی در این پیام می‌افزاید: در دوران دفاع مقدس، ارتش دلیر و مقتدر ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه امام راحل، زیباترین و حماسی‌ترین صحنه های جانفشانی را با نهادن جان خویش در کف اخلاص خلق کردند و با تداوم در این راه همراه با دیگر نیروهای مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی با پیروی از رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با تمام قوا و توان، نقش و رسالت خود را ایفا می‌کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با شیوع کرونا با همه نیرو در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا، شجاعانه پا به میدان نهاد و در صحنه‌های خطیر این بیماری مهلک اوج ایثار و سلحشوری خود را برای حفظ سلامت و جان هموطنان به نمایش گذاشت.

حسین‌زادگان اظهار داشت: تقدیر از سلحشوری ها و افتخارآفرینی های ارتش در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی و عزت و اقتدار ایران، وظیفه آحاد ملت بزرگ و وظیفه شناس و ۲۹ فروردین نیز فرصتی ارزشمند برای این مهم است.

استاندار مازندران در پیام خود افزود: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای گرانقدر ارتش، فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و مردم انقلابی ایران اسلامی و مازندران تبریک می گویم و از آستان خداوند سبحان، موفقیت و سربلندی این عزیزان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...