حضور کماندار کیش در رقابت‌های جام جهانی و اخبار کوتاه ورزشی


حضور کماندار کیش در رقابت‌های جام جهانی و اخبار کوتاه ورزشی

کیش - ایرنا - حضور کماندار کیش در رقابت‌های جام جهانی، آمادگی برای میزبانی از اردوی تیم ملی فوتبال، برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال نشسته و پارادوومیدانی از جمله اخبار کوتاه ورزشی کیش در روز یکشنبه 29 فروردین است.

به گزارش ایرنا، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان برگزاری مرحله دوم جام جهانی به میزبانی سوئیس را در تقویم ۲۰۲۱ خود قرار داده است و سوگند رحمانی کماندار کیش همراه هفت عضو دیگر تیم ملی در این مرحله حضور دارد.

میلاد وزیری، صادق اشرفی، امین پیرعلی، رضا شبانی، زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر و مهتا عبدالهی کماندارانی دیگر هستند که ترکیب تیم ملی ریکرو برای اعزام به سوئیس را تشکیل می‌دهند.

این کمانداران ۲۵ اردیبهشت عازم لوزان می‌شوند و پس از یک هفته رقابت با حریفان‌شان سوم خردادماه به تهران باز می‌گردند تا تمرینات خود را برای شرکت در آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک به میزبانی فرانسه پیگیری کنند.

حضور کماندار کیش در رقابت‌های جام جهانی و اخبار کوتاه ورزشی

کیش میزبان اردوی آمادگی تیم ملی پارادوومیدانی در سال ۱۴۰۰

هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو از ۳۰ فروردین تا ۲۹ اردیبهشت ماه با پیگیری تمرینات سعید افروز از کرمان، امان اله پاپی و صادق بیت‌سیاح هر ۲ از خوزستان زیر نظر مهدی شاهرخی، مصطفی بهرامی و مهدی فارسی مربیان تیم ملی در جزیره کیش برگزار می ‌شود.

همچنین علیرضا مختاری از اصفهان از پنج اردیبهشت و علی اصغر جوانمردی از فارس از دهم این ماه به جمع اردونشینان اضافه خواهند شد تا زیر نظر هرمز راد صادقی نیا تمرینات خود را ادامه دهند.

سجاد محمدیان و هادی کاییدی هر ۲ از لرستان دیگر ملی پوشان کشورمان نیز زیر نظر مصطفی بهرامی مربی تیم ملی از ۱۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در جزیره کیش تمرین خواهند داشت.

پیش از این نیز حامد امیری تمرینات خود را از پانزدهم فروردین زیر نظر محسن عزیز نژاد مربی تیم ملی در جزیره کیش آغاز کرده است.

حضور کماندار کیش در رقابت‌های جام جهانی و اخبار کوتاه ورزشی

آماده شدن کیش جهت میزبانی اردوی تیم ملی فوتبال

مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: جزیره کیش با ترمیم و بازسازی امکانات استادیوم ورزشی و زمین چمن برای میزبانی از تیم ملی فوتبال آماده می‌شود.

عزیزاله فرضی پور با بیان اینکه اردوی تیم ملی فوتبال از چهار تا ۱۰ خرداد درکیش پیگیری می‌شود افزود: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از تیم ملی در جزیره کیش درنظر گرفته شده و فعالیت های ترمیم و بهسازی درحال اجرا است.

وی افزود: بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیئت فوتبال، تعویض و بازسازی تابلوهای تمام ورودی‌ها و خروجی‌ها از جمله تابلوهای رختکن‌ها و سرویس بهداشتی از جمله مواردی است که با تخصیص اعتبارات لازم از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش اجرا می شود.

حضور کماندار کیش در رقابت‌های جام جهانی و اخبار کوتاه ورزشی

کیش میزبان اولین اردوی مردان والیبال نشسته

اولین اردوی تیم ملی والیبال نشسته، برای حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو در سال جدید از ۳۰ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه، با رعایت پروتکل های بهداشتی در جزیره کیش برگزار می شود.

داود علیپوریان و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی و امیر کفشدارمتولی از مازندران، میثم علی‌پور از گیلان، محمدرضا سبحانی‌نیا از اصفهان، مهرزاد مهروان از البرز، حسین گلستانی و سید محمد سیدحسینی از قم، محمد نعمتی و جمال نظری از گلستان، مرتضی رمضانی از قزوین ۱۵ ملی پوشی هستند که زیر نظر هادی رضایی سرمربی و فرید صائبی مربی تیم ملی به تمرین می پردازند.

هم اکنون ۳۸ رشته ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است.

در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده ۶۷ مربی فعالیت دارند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است که در گذشته آن را قیس می خواندند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا