بن‌بست تراکتور و شارجه در لیگ قهرمانان آسیا


بن‌بست تراکتور و شارجه در لیگ قهرمانان آسیا

تبریز - ایرنا - سایت کنفدارسیون آسیا پس از تساوی 2 تیم تراکتور و شارجه در دومین شب از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، از این تساوی به عنوان بن بست لیگ قهرمانان آسیا نام برد.

به گزارش ایرنا، در مطلبی که شنبه شب در سایت رسمی این کنفدارسیون منتشر شد به تساوی هیجان انگیز روز افتتاحیه تراکتور مقابل پاختاکور اشاره شده و نوشته شده است: تراکتور برای کسب نخستین برد مصمم بود تا با کسب سه امتیاز بازی و با توجه به تساوی پاختاکور با نیروی هوایی عراق، به صدر جدول رقابت های گروه ب صعود کند و در مقابل شارجه برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول بود اما در پایان ۹۰ دقیقه، هیچ یک از تیم ها موفق به تحقق هدف خود نشدند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در ادامه این مطلب، به موقعیت های ۲ تیم و خطرهایی که بازیکنان ۲ تیم روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اشاره شده و آمده است: این موقعیت ها یا با درخشش دروازه بانان و یا بی دقتی بازیکنان به گل تبدیل نشد.

عدم برتری یکی از ۲ تیم در این مسابقه موجب شد تا جدول رده بندی دست نخورده باقی بماند و شارجه با ۴ امتیاز در صدر و تیم های پاختاکور و تراکتور با ۲ و نیروی هوایی با یک امتیاز به ترتیب در رده های دوم تا چهارم گروه ب جای گیرند.

سه شنبه سی و یکم فروردین ماه، نیروی هوایی با تراکتور و شارجه با پاختاکور سومین بازی این گروه را انجام می دهند و رقابت های این گروه وارد مرحله حساسی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق